Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Вътрешен диаметър на цилиндъра
Компенсация на луфта на вентила
Луфт на вентила - всмукателен клапан
Луфт на вентила - всмукателен клапан
Луфт на вентила - изпускателен клапан
Луфт на вентила - изпускателен клапан
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
9°-/43°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
с регулиращ механизъм на разпределителния вал
11°+/59°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
50°-/6°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
с регулиращ механизъм на разпределителния вал
42°-/6°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
Последователност на запалване
Налягане при сгъстяване
10,00 - 15,00
bar
Разлика макс. 1 bar
Минимално налягане на маслото при празен ход
2,45
bar
Контролна температура 90° C - 100° C
Максимално забавяне глава на цилиндъра
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
Термостатът отваря при температура
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-8°00'±5°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
не е възможно регулиране
Максимален кабел на запалване съпротивление
Разстояние между електродите
Запалителни свещи/нагревателни свещи CHAMPION
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
Вторично съпротивление - запалваща бобина
Първично съпротивление запалваща бобина
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
до 2004
Контактът за диагностика се намира от страната на водача, при краката под арматурното табло.
Положение щепсел за диагноза
от 2004 и нагоре
Контактът за диагностика се намира от страната на водача, при краката под арматурното табло.
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Минимална температура на моторното масло при AU
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-8°00'±5°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
не е възможно регулиране
Съдържание на CO-при празен ход
Повишени обороти при празен ход
Съдържание на CO-при повишен празен ход
Изпълнение на ламбда-сондите
Диапазон на изменение на напрежението при контролни обороти
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
Налягане при пълнене на гумите отзад
Ходова част размери
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск заден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
Диаметър на спирачния барабан заден мост
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
Съпротивление - впръскващи клапани
Съпротивление датчик - обороти на колелото
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
Заряден ток за алтернатора
Стартер тип
Понижаваща планетна предавка
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Двигателно масло с филтър
с датчик за ниво на маслото
5,80
литра
Вискозност моторно масло
API SM
0W-20, 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60
Спецификация двигателно масло
API SM
SAE 5W-20|SAE 5W-30
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия M5BF2
2,15
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия M5BF2
API GL4 SAE 75W-90
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия F4A42
7,80
литра
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A4AF3
4,00
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия F4A42
ATF SP-III
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A4AF3
ATF SP-III
Масло за сервоуправлението
Спецификация масло за сервоуправлението
Спецификация охладителна течност
Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
Спирачна течност при смяна
Спецификация спирачна течност
Средства за охлаждане климатична инсталация
Спецификация охлаждащи средства
Масло климатична инсталация
Компресор 10 PA 15C
120 - 135
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор HS 15
140 - 160
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Компресор 10 PA 15C
Denso ND - OIL 8
Спецификация охлаждащо масло
Обем на резервоара за гориво
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
Задни фарове
Мигач заден
жълт мигач
P21W 12V 21W BA15s
Мигач заден
бял мигач
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
Осветление на табелата с регистрационния номер
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
на всеки 90.000 km / 6 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
на всеки 60.000 km / 4 години
Агрегатен ремък интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 4 години
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Филтър за гориво интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 4 години
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 45.000 km / 3 години
Спирачна течност интервал за смяна
Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
на всеки 45.000 km / 3 години
Масло за автоматична скоростна кутия интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 6 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 15.000 km / веднъж годишно
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Течност за съединителя интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години