Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Обороти при макс. мощност
Обороти при макс. въртящ момент
Вътрешен диаметър на цилиндъра
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,15 - 0,25
мм
Двигател студен
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,31 - 0,41
мм
Двигател студен
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
Последователност на запалване
Минимално налягане на маслото при празен ход
Максимално забавяне глава на цилиндъра
при тръбното коляно
0,100
мм
Максимално забавяне глава на цилиндъра
при двигателния блок
0,050
мм
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
Термостатът отваря при температура
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-10°00'±2°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Максимален кабел на запалване съпротивление
Разстояние между електродите
Разстояние между електродите
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
без катализатор
BKR5EYA11
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
Запалителни свещи/нагревателни свещи други
без катализатор, Denso
K16R-U11
Запалителни свещи/нагревателни свещи други
Denso, с катализатор
K20R-U
Вторично съпротивление - запалваща бобина
Вторично съпротивление - запалваща бобина
Първично съпротивление запалваща бобина
Първично съпротивление запалваща бобина
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Обработка на сместа обозначение
Налягане на системата
2,65 - 3,04
bar
без минимално налягане при обороти празен ход
Налягане на системата
Алтернативна възможност:
2,06 - 2,55
bar
с минимално налягане при обороти празен ход
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Минимална температура на моторното масло при AU
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-10°00'±2°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
Повишени обороти при празен ход
Съдържание на CO-при повишен празен ход
Максимално съдържание на HC-при празен ход
Кондициониране ДВГ обороти
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 175/70 R 14
2,70
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 175/70 R 14
2,70
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 185/65 R 14 86H
2,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 185/65 R 14 86H
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 185/65 R 14 86V
3,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 185/65 R 14 86V
3,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 175/70 R 14
2,80
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 175/70 R 14
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 185/65 R 14 86H
2,40
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 185/65 R 14 86H
2,70
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 185/65 R 14 86V
2,70
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 185/65 R 14 86V
3,10
bar
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск заден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Диаметър на спирачния барабан заден мост
1. Размер на обработката на спирачния барабан заден мост
Дебелина на спирачната накладка преден мост
Дебелина на спирачната накладка заден мост
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 100°
Съпротивление - впръскващи клапани
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
Заряден ток за алтернатора
Напрежение на регулатора
студено
14,30 - 14,70
волта
при 25°C
Напрежение на регулатора
топло
13,60 - 14,40
волта
при 130°C
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Вискозност моторно масло
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Спецификация двигателно масло
Масло за скоростната кутия
Спецификация масло за скоростна кутия
Масло за автоматична скоростна кутия
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Масло за сервоуправлението
Спецификация масло за сервоуправлението
Антифриз
с автоматична скоростна кутия
5,30
литра
Антифриз
със скоростна кутия
5,40
литра
Спецификация охладителна течност
Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
Спирачна течност при смяна
Спецификация спирачна течност
Средства за охлаждане климатична инсталация
Спецификация охлаждащи средства
Спецификация охлаждащо масло
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY2
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
Задни фарове
Осветление на табелата с регистрационния номер
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
не е предписано от производителя
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Агрегатен ремък - интервал за проверка
първоначално при 105.000 km / 7 години, след това на всеки 15.000 km / 1 години
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 45.000 km / 3 години
Филтър за гориво интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 6 години
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Запалителни свещи интервал за смяна
със свещ за запалване с платинен централен електрод
на всеки 90.000 km / 6 години
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
първо на 60.000 km / 4 години, след това всяка 30.000 km / 2 година
Масло за автоматична скоростна кутия интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 4 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 15.000 km / веднъж годишно
Луфт на клапана - проверочен режим.
на всеки 90.000 km / 6 години