Маншон каре за BMW 6 Coupe (E24) 635 CSi вътрешен и външен - 218 коня бензин M30 B35 (346EC), M30 B35 (L-Jetronic, 10:1), M30 B35 (Motronic, 10:1) - онлайн магазин
BMW 6 Coupe (E24)
218 к.с - бензин
06.1978 - 04.1982
Марка: BMW
Модел: 6 Coupe (E24)
Модиф.: 635 CSi - бензин
Шаси: купе
Година: 06.1978 - 04.1982
Задвижване: задно
Цил./Куб.: 6 цил. / 3453 куб. см.
Мощност: 218 к.с / 160 kW
Kод двигател: M30 B35 (346EC), M30 B35 (L-Jetronic, 10:1), M30 B35 (Motronic, 10:1)
Гараж+
-
още
Страна: от страната на колелото от страната на трансмисията задна ос отляво задна ос отдясно
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
страна на монтаж:
на задната ос отляво
страна на монтаж:
на задната ос отдясно
вътрешен диаметър 1 от [mm]:
21 mm
вътрешен диаметър 1 до [mm]:
23 mm
вътрешен диаметър 2 от [mm]:
57 mm
вътрешен диаметър 2 до [mm]:
60 mm
Материал маншон:
Полихлоропен (Неопрен)
-
още
Страна: от страната на колелото предна ос
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
предна ос
вид на шарнира:
кръстато каре (гъвкава връзка)
вътрешен диаметър 1 [mm]:
22 mm
доп. артикул/доп. инфо. 2:
със скоби
вътрешен диаметър 2 [mm]:
86 mm
Търговски номер:
VKJML 01001, VKJML 01002, VKN 400, VKN 402
-
още
Страна: от страната на колелото задна ос
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
задна ос
вид на шарнира:
кръстато каре (гъвкава връзка)
вътрешен диаметър 1 [mm]:
22 mm
доп. артикул/доп. инфо. 2:
със скоби
вътрешен диаметър 2 [mm]:
86 mm
-
още
Страна: задна ос от страната на колелото
страна на монтаж:
задна ос
страна на монтаж:
от страната на колелото
вид на шарнира:
кумен тампон за кардан
вътрешен диаметър 1 [mm]:
25 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
62 mm
-
още
Страна: от страната на колелото от страната на трансмисията задна ос отляво задна ос отдясно
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
страна на монтаж:
на задната ос отляво
страна на монтаж:
на задната ос отдясно
вътрешен диаметър 1 от [mm]:
21 mm
вътрешен диаметър 1 до [mm]:
23 mm
вътрешен диаметър 2 от [mm]:
57 mm
вътрешен диаметър 2 до [mm]:
60 mm
Материал маншон:
Полихлоропен (Неопрен)
-
още
Страна: отвън предна ос отдясно от страната на колелото предна ос отляво
вътрешен диаметър 1 [mm]:
20,5 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
77 mm
страна на монтаж:
на предната ос отдясно
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
на предната ос отляво
-
още
Страна: отвън от страната на колелото предна ос отдясно предна ос отляво
вътрешен диаметър 1 [mm]:
20,5 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
77 mm
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
на предната ос отдясно
страна на монтаж:
на предната ос отляво
-
още
Страна: от страната на трансмисията от страната на колелото предна ос отляво предна ос отдясно задна ос отляво задна ос отдясно
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
на предната ос отляво
страна на монтаж:
на предната ос отдясно
страна на монтаж:
на задната ос отляво
страна на монтаж:
на задната ос отдясно
диаметър 1/диаметър 2 [mm]:
26/107,5 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията задна ос
Серия:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
страна на монтаж:
задна ос
вътрешен диаметър 1 [mm]:
22 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
100 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията задна ос от страната на колелото
Серия:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
страна на монтаж:
задна ос
страна на монтаж:
от страната на колелото
вътрешен диаметър 1 [mm]:
26 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
107,5 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията задна ос от страната на колелото
Серия:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
страна на монтаж:
задна ос
страна на монтаж:
от страната на колелото
вътрешен диаметър 1 [mm]:
26 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
107,5 mm
-
още
Страна: от страната на колелото
страна на монтаж:
от страната на колелото
вътрешен диаметър 1 [mm]:
22 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
81 mm
версия:
UNIVERSAL BOOT KIT
спецификация:
UNIVERSAL BOOT KIT
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
вътрешен диаметър 1 [mm]:
24 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
60 mm
-
още
Страна: от страната на колелото
страна на монтаж:
от страната на колелото
вътрешен диаметър 1 [mm]:
25 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
57 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията от страната на колелото задна ос
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
задна ос
вътрешен диаметър 1 [mm]:
26 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
107,5 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
108 mm
-
още
Страна: от страната на колелото
страна на монтаж:
от страната на колелото
вътрешен диаметър 1 [mm]:
25 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
57 mm
-
още
Страна: предна ос задна ос
страна на монтаж:
предна ос
страна на монтаж:
задна ос
вътрешен диаметър 1 [mm]:
22 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
86 mm
-
още
Страна: от страната на колелото
страна на монтаж:
от страната на колелото
вътрешен диаметър 1 [mm]:
22 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
81 mm
версия:
UNIVERSAL BOOT KIT
спецификация:
UNIVERSAL BOOT KIT
-
още
Страна: от страната на колелото от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на колелото
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
тип на трансмисията:
напълно автоматична
вътрешен диаметър 1 [mm]:
26 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
107,5 mm
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с фланец
-
още
Страна: външна от страната на колелото
Вътрешен диаметър 8
90.0 mm
Вътрешен диаметър 7
85.0 mm
Вътрешен диаметър 6
77.0 mm
Вътрешен диаметър 5
65.0 mm
Вътрешен диаметър 4
36.0 mm
Вътрешен диаметър 3
29.0 mm
Вътрешен диаметър 2
25.0 mm
Вътрешен диаметър
20.0 mm
страна на монтаж
от страната на колелото
-
още
Информация:
Works on both sides of the outer CV joint
-
още
Информация:
Works on both sides of the outer CV joint
-
още
Информация:
Replace torn CV boots and save CV joints
-
още
Информация:
Fits inner or outer
-
още
Информация:
Inner Boot Repair Kit
-
още
Информация:
One kit does inner or outer, order 4 per car or 2 per side
-
още
Спирачна система
Спирачна система -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiОкачване на колелата
Окачване на колелата -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiКормилна система
Кормилна система -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiЗадвижване на колелата
Задвижване на колелата -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiТрансмисия
Трансмисия -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiРемъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiЧасти за двигател
Части за двигател -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiЧасти за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiГарнитури
Гарнитури -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiОхладителна система
Охладителна система -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiКлиматична система
Климатична система -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiОтопление и вентилация
Отопление и вентилация -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiФилтри
Филтри -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiМасла и течности
Масла и течности -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiЗапалителна система
Запалителна система -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiДатчици и сензори
Датчици и сензори -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiГоривна система
Горивна система -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiЕлектрическа система
Електрическа система -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiСтартова система
Стартова система -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiПочистване на стъклата
Почистване на стъклата -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiАуспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiЕдрогабаритни части
Едрогабаритни части -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiСветлини
Светлини -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiИнтериор
Интериор -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiДобавки
Добавки -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiТунинг
Тунинг -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiАвтоаксесоари
Автоаксесоари -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiЗадължително оборудване
Задължително оборудване -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSiИнструменти
Инструменти -
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSi
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
BMW 6 Coupe (E24) 635 CSi - 218 коня Въведете рама
Запази
BMW 7 Sedan (E23) 745 i - 252 коня Въведете рама
Запази
MAN F 90 28.272 - 269 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история