Пазарувай с до -23% намаление

Семеринг разпределителен вал за Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo - 220 коня бензин RR - онлайн магазин

Audi
Пазарувай онлайн 24/7
Audi Quattro (85)
Audi Quattro (85)
220 к.с - бензин
08.1989 - 07.1991
Марка: Audi Модел: Quattro (85) Модиф.: 2.2 20V Turbo - бензин
Шаси: купе Година: 08.1989 - 07.1991 Задвижване: 4x4
Цил./Куб.: 5 цил. / 2226 куб. см. Мощност: 220 к.с / 162 kW Kод двигател: RR Управление: Ангренажна верига
Гараж+Информация
Филтри0
Сортиране
Продукти:
    Филтри2ИзчистиПриложи
    Сортиране
    • Най-евтини
    • Най-продавани
    • Най-скъпи
    Производител
    • ELRING
    • PAYEN
    • AJUSA
    • CORTECO
    • ET ENGINETEAM
    • VAG
    Приложи
    • семеринг разпределителен вал ELRING 325.155 Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
      още
      ELRING
      Страна: челна страна
      страна на монтаж:
      челна страна
      вътрешен диаметър [mm]:
      32 mm
      външен диаметър [mm]:
      47 mm
      височина [mm]:
      10 mm
      вид на радиален семеринг:
      ASW
      тип на въртене:
      променлива резба
      материал:
      FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
      защита от прах:
      със прахозащитно скосяване
      алтернативен ремонтен комплект:
      325.156
      челна страна
      7 лв. цена с ДДС
    • семеринг колянов вал ELRING 325.156 Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
      още
      ELRING
      Страна: челна страна
      страна на монтаж:
      челна страна
      вътрешен диаметър [mm]:
      32 mm
      външен диаметър [mm]:
      47 mm
      височина [mm]:
      10 mm
      вид на радиален семеринг:
      ASW
      тип на въртене:
      променлива резба
      материал:
      FPM (Флоур-каучук)
      защита от прах:
      със прахозащитно скосяване
      алтернативен ремонтен комплект:
      325.155
      челна страна
      10 лв. цена с ДДС
    • семеринг, колянов вал; семеринг, разпределителен вал PAYEN NA5001 Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
      страна на монтаж:
      челна страна
      код на двигателя:
      RR
      необходими бройки:
      2
      височина [mm]:
      10 mm
      височина [mm]:
      10,00 mm
      материал:
      FPM (Флоур-каучук)
      вътрешен диаметър [mm]:
      32 mm
      външен диаметър [mm]:
      47 mm
      вътрешен диаметър [mm]:
      32,00 mm
      външен диаметър [mm]:
      47,00 mm
      тип на въртене:
      променлива резба
      вид на радиален семеринг:
      827S DD W
      посока на въртене:
      въртене по посока на часовниковата стрелка
      посока на въртене:
      въртене по посока срещу часовниковата стрелка
      свързан с посоката на движение:
      челна страна
      7 лв. цена с ДДС
    • семеринг, колянов вал; семеринг, разпределителен вал AJUSA 15010800 Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
      код на двигателя:
      RR
      отделяне на блока:
      страна на монтаж:
      челна страна
      вътрешен диаметър [mm]:
      32 mm
      външен диаметър [mm]:
      47 mm
      височина [mm]:
      10 mm
      тип на въртене:
      променлива резба
      челна страна
      10 лв. цена с ДДС
    • семеринг за полуоска CORTECO 12012709B Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
      още
      CORTECO
      Страна: челна страна
      код на двигателя:
      RR
      страна на монтаж:
      челна страна
      материал:
      FPM (Флоур-каучук)
      вътрешен диаметър 1 [mm]:
      32 mm
      външен диаметър 1 [mm]:
      47 mm
      височина 1 [mm]:
      10 mm
      тип на въртене:
      променлива резба
      защита от прах:
      със прахозащитно скосяване
      за OE-номер:
      026103085D
      Търговски номер:
      82012709, B1BASLDRWX7, B1BASLDRWX7 Simmerring
      челна страна
      7 лв. цена с ДДС
    • семеринг разпределителен вал ET ENGINETEAM TM0018 Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
      вътрешен диаметър [mm]:
      32 mm
      външен диаметър [mm]:
      47 mm
      вид на радиален семеринг:
      ASW
      тип на въртене:
      променлива резба
      материал:
      FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
      защита от прах:
      със прахозащитно скосяване
      страна на монтаж:
      челна страна
      челна страна
      7 лв. цена с ДДС
    • Camshaft / Crankshaft Seal VAG 026103085D Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x32x10mm
      76 лв. цена с ДДС
    • Front Crankshaft/Camshaft Seal VAG 068103085E Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
      Информация:
      Stop oil leaks and prevent internal engine damage. 47x10
      65 лв. цена с ДДС
    Спирачна система
    Спирачна система
    Окачване на колелата
    Окачване на колелата
    Кормилна система
    Кормилна система
    Задвижване на колелата
    Задвижване на колелата
    Трансмисия
    Трансмисия
    Ремъчно задвижване
    Ремъчно задвижване
    Части за двигател
    Части за двигател
    Части за цилиндров блок
    Части за цилиндров блок
    Гарнитури
    Гарнитури
    Охладителна система
    Охладителна система
    Отопление и вентилация
    Отопление и вентилация
    Филтри
    Филтри
    Масла и течности
    Масла и течности
    Запалителна система
    Запалителна система
    Датчици и сензори
    Датчици и сензори
    Горивна система
    Горивна система
    Електрическа система
    Електрическа система
    Стартова система
    Стартова система
    Почистване на стъклата
    Почистване на стъклата
    Ауспуси и гърнета
    Ауспуси и гърнета
    Ауспуси и гърнета - Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo
    Затвори
    Едрогабаритни части
    Едрогабаритни части
    Светлини
    Светлини
    Интериор
    Интериор
    Добавки
    Добавки
    Тунинг
    Тунинг
    Автоаксесоари
    Автоаксесоари
    Задължително оборудване
    Задължително оборудване
    Инструменти
    Инструменти
    Технически характеристикиТехнически характеристики
    Общи данни Общи данни
    Запалителна система Запалителна система
    Система за гориво Система за гориво
    Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
    Спирачна уредба Спирачна уредба
    Интервали за смяна Интервали за смяна
    Общи данни
    Общи сведения основни стойности
    Вид на управлението на двигателя
    Ангренажна верига
    Обороти при макс. мощност
    5700 1/min
    Обороти при макс. въртящ момент
    1950 1/min
    Максимален въртящ момент
    309 Nm
    Ход
    86,40 мм
    Вътрешен диаметър на цилиндъра
    81,00 мм
    Вентили за един цилиндър
    4
    Компенсация на луфта на вентила
    Хидроповдигач
    Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
    45°
    Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
    45°
    Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
    6,970 мм
    Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
    6,940 мм
    Последователност на запалване
    1-2-4-5-3
    Налягане при сгъстяване
    9,0 - 13,0 bar
    Степен на сгъстяване
    9,30 :1
    Запалителна система
    Запалителна система стойности
    Момент на запалване
    -10°00'±2°00' - преди ГМТ + след ГМТ
    не е възможно регулиране
    Система за гориво
    Система за гориво общи сведения
    Вид на моторното гориво
    OTTO 95 ROZ
    Обработка на сместа обозначение
    Впръскване на бензин
    Обработка на сместа производител
    "Бош"
    Налягане на системата
    3,00 - 3,20 bar
    без понижено налягане
    Контролни стойности за изгорелите газове
    Общи стойности, съществени за изгорелите газове
    Обороти на празен ход при скоростната кутия
    770 - 830 1/min
    не е възможно регулиране
    Минимална температура на моторното масло при AU
    80 °C
    Стойности за изгорелите газове бензин
    Момент на запалване
    -10°00'±2°00' - преди ГМТ + след ГМТ
    не е възможно регулиране
    Съдържание на CO-при празен ход
    0,50 %
    photoicon
    Повишени обороти при празен ход
    2500 - 2800 1/min
    Съдържание на CO-при повишен празен ход
    0,30 %
    Максимално съдържание на HC-при празен ход
    100 ppm
    Стойност ламбда
    0,97 - 1,03 λ
    Спирачна уредба
    Измерения на спирачката
    Дебелина на спирачния диск преден мост
    25,00 мм
    Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
    23,00 мм
    Дебелина на спирачния диск заден мост
    10,00 мм
    Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
    8,00 мм
    Интервали за смяна
    За сервизни данни
    Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
    всички 120.000 km
    Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
    Audi Quattro (85) 2.2 20V Turbo - 220 коня Въведете рама
    Audi Запази
    MAN SL 2 280 - 280 коня Въведете рама
    MAN Запази
    Изчисти цялата история

    ТОП производители

    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    wilhem marinov
    wilhem marinov
    01 June 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Dobrin Nikolov
    Dobrin Nikolov
    31 May 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    vip8810 vip8810
    vip8810 vip8810
    31 May 2024
    star star star star star
    Супер са AutoPower.bg! Точни и коректни! G
    Boris Besarabov
    Boris Besarabov
    31 May 2024
    star star star star star
    Много коректни и реагиращи бързо.Доволен съм. G
    Кирил Нешев
    Кирил Нешев
    31 May 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Amed Sali
    Amed Sali
    30 May 2024