Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Обороти при макс. мощност
Обороти при макс. въртящ момент
Вътрешен диаметър на цилиндъра
Компенсация на луфта на вентила
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
2°-/27°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
17°-/2°-
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
Последователност на запалване
Максимално забавяне глава на цилиндъра
Минимална височина на цилиндричната глава
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
Термостатът отваря при температура
Вентилаторът на радиатора се включва при температура
Вентилаторът на радиатора се включва при температура
Запалителна система
Запалителна система стойности
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
Вторично съпротивление - запалваща бобина
Първично съпротивление запалваща бобина
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Обработка на сместа производител
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
В блока от стопяеми предпазители
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 195/65 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 205/55 R 16
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 225/45 R 17
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 225/40 R 18
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 195/65 R 15
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205/55 R 16
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 225/45 R 17
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 225/40 R 18
2,90
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 195/65 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 205/55 R 16
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 225/45 R 17
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 225/40 R 18
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 195/65 R 15
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205/55 R 16
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 225/45 R 17
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 225/40 R 18
2,90
bar
Ходова част размери
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Дебелина на спирачния диск заден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен диск диаметър заден мост
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачно бутало диаметър заден мост
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 25°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 50°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 100°
Луфт на датчика на коляновия вал в mm
Съпротивление на датчика на коляновия вал
Съпротивление - впръскващи клапани
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
Генератор тип
с климатична инсталация
A115IM 14V 70/120A
Заряден ток за алтернатора
Заряден ток за алтернатора
с климатична инсталация
70 - 120
ампера
Съпротивление на ротора
с климатична инсталация
1,76 - 1,94
при 20°C
Напрежение на регулатора
14,05 - 14,35
волта
при 20°C
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Спецификация двигателно масло
FIAT 9.55535-S2
SAE 5W-40
Масло за скоростната кутия
Количество за смяна
1,83
литра
Масло за скоростната кутия
Ново запълване
2,50
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Спецификация охладителна течност
CUNA NC 596-16|ASTM D 3306
Спирачна течност при смяна
Спецификация спирачна течност
Спецификация на течности за съединителя
с автоматизирана предавателна кутия
DOT4
Течност за хидравлично превключване
с автоматизирана предавателна кутия
0,50
литра
Спецификация Течност за хидравлично превключване
с автоматизирана предавателна кутия
SAE 75W
Средства за охлаждане климатична инсталация
Спецификация охлаждащи средства
Масло климатична инсталация
Спецификация охлаждащо масло
Обем на резервоара за гориво
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
с халогенни фарове
H1 12V 55W P14,5s
Къси светлини
с би-ксенон
D1S 85V 35W PK32d-2
Дълги светлини
с халогенни фарове
H1 12V 55W P14,5s
Дълги светлини
с би-ксенон
D1S 85V 35W PK32d-2
Дълги светлини
Дълги светлини с насочена лъч, с би-ксенон
H1 12V 55W P14,5s
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
Мигач страничен
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
Задни фарове
Задна светлина
Заден - /стоп-сигнал
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
Стоп
Заден - /стоп-сигнал
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
Осветление на табелата с регистрационния номер
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
на всеки 120.000 km / 5 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
при тежки условия на експлоатация
на всеки 120.000 km / 4 години
Агрегатен ремък интервал за смяна
на всеки 120.000 km / 8 години
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 4 години
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
при по-малко от 10.000 km пробег за година
веднъж годишно
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 15 месеца
Течност за хидравлично превключване интервал за смяна
с автоматизирана предавателна кутия
на всеки 60.000 km / 4 години