Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Обороти при макс. мощност
Обороти при макс. въртящ момент
Вътрешен диаметър на цилиндъра
Компенсация на луфта на вентила
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
7°+/15°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
15°-/7°-
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
Последователност на запалване
Налягане при сгъстяване
7,00 - 15,00
bar
Разлика макс. 3 bar
Максимално забавяне глава на цилиндъра
Минимална височина на цилиндричната глава
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
Термостатът отваря при температура
Вентилаторът на радиатора се изключва при температура
Вентилаторът на радиатора се изключва при температура
Вентилаторът на радиатора се включва при температура
Вентилаторът на радиатора се включва при температура
Информация за ремъците
Общи размери
Големина на агрегатния ремък
Големина на агрегатния ремък
със сервоуправление
21,18 x 1070
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-5°00'±1°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Максимален кабел на запалване съпротивление
Разстояние между електродите
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
Вторично съпротивление - запалваща бобина
Първично съпротивление запалваща бобина
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Обработка на сместа обозначение
Обработка на сместа производител
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
от 1998 и нагоре
Контактът за диагностика се намира на арматурното табло от страната на водача зад защитен капак.
Положение щепсел за диагноза
до 1998
Контактът за диагностика се намира на арматурното табло от страната на водача зад защитен капак.
Обороти на празен ход при скоростната кутия
700 - 900
1/min
не е възможно регулиране
Минимална температура на моторното масло при AU
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-5°00'±1°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
Повишени обороти при празен ход
Съдържание на CO-при повишен празен ход
Максимално съдържание на HC-при празен ход
Кондициониране ДВГ обороти
Обороти за смущаващо въздействие
Алтернативен метод
Извличаане на информация от паметта за грешки от управляващия прибор
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 155/70 R 13
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 155/70 R 13
2,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 175/65 R 13
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 175/65 R 13
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 185/55 R 14
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 185/55 R 14
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 195/45 R 15
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 195/45 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 155/70 R 13
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 155/70 R 13
3,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 175/65 R 13
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 175/65 R 13
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 185/55 R 14
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 185/55 R 14
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 195/45 R 15
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 195/45 R 15
2,60
bar
Ходова част размери
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен апарат VW II
18,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен апарат VW II
16,00
мм
Диаметър на спирачния барабан заден мост
Диаметър на спирачния барабан заден мост
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
Дебелина на спирачната накладка преден мост
без задна пластина
12,00
мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
без задна пластина
5,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
без задна пластина
2,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
без задна пластина
2,50
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачен цилиндър на колелото диаметър
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 5°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 15°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 25°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 35°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 45°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 50°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 100°
Съпротивление - впръскващи клапани
1,20 - 1,60
Ohm
при 15 - 30°C
Съпротивление датчик - обороти на колелото
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Вискозност моторно масло
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Вискозност моторно масло
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Вискозност моторно масло
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Спецификация двигателно масло
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Масло за скоростната кутия
Спецификация масло за скоростна кутия
5 ход 085
G 052 726 A2
Оригинално масло
Масло за сервоуправлението
Спецификация масло за сервоуправлението
G 004 000 M2
Оригинално масло
Спецификация охладителна течност
Спирачна течност при смяна
Спецификация спирачна течност
Средства за охлаждане климатична инсталация
Компресор Sanden SD6-V12
550 - 575
грама
Средства за охлаждане климатична инсталация
Компресор Sanden SD7-B10
700 - 750
грама
Спецификация охлаждащи средства
Масло климатична инсталация
Компресор Sanden SD6-V12
105 - 135
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Sanden SD7-B10
85 - 115
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Sanden SD7-B10
G 052 100 A2
Оригинално масло
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Sanden SD6-V12
G 052 154 A2
Оригинално масло
Обем на резервоара за гориво
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 1
LEDDRL 1
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 2
DAY1
Габарити
Вариант 1
T4W 12V 4W BA9s
Габарити
Вариант 2
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
Мигач преден
жълт мигач
P21W 12V 21W BA15s
Мигач преден
бял мигач
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
Задни фарове
Осветление на табелата с регистрационния номер
Вътрешни лампи
Вътрешно осветление
от превозно средство идент.№ 6N-VW-045 001, от превозно средство идент.№ 6N-VY-075 001
C10W 12V 10W SV8,5-8
Вътрешно осветление
При превозно средство идент.№ 6N-VW-045 000, При превозно средство идент.№ 6N-VY-075 000
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
не е предписано от производителя
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
при 90.000 km след това на всеки 30.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 4 години
Спирачна течност интервал за смяна
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 15.000 km / веднъж годишно
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години