ALV40 aluminium inlet weld on flange Turbosmart TS-0550-3101 за Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo - 195 коня
Saab 9000 Hatchback
195 к.с - бензин
09.1990 - 12.1998
195 к.с - бензин
09.1990 - 12.1998
Марка: Saab
Модел: 9000 Hatchback
Модиф.: 2.3 -16 Turbo - бензин
Шаси: хетчбек
Година: 09.1990 - 12.1998
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 2290 куб. см.
Мощност: 195 к.с / 143 kW
Kод двигател: B234L
Управление: Ангренажна верига
Гараж+Информация
ALV40 aluminium inlet weld on flangeInlet weld on flange made of Aluminium for Turbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag valveAluminium Inlet adapter 44,5 mm to connect the Turbosmart anti-lag GEN 5 valve with a boost pipeThis flange is welded to the intercooler pipe, it is the counterpart of the adapter flange (TS-0550-3103, TS-0550-3102) which is screwed to the ALV40 inlet. The two flanges are connected with a V-band clamp.Tech facts about Anti Lag:The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Note: Suitable with ALV40 Gen-V Anti-Lag Valve inlet adapters (TS-0550-3103, TS-0550-3102)Material: Aluminium
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Окачване на колелата - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Кормилна система - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Задвижване на колелата - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Трансмисия - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Ремъчно задвижване - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Части за двигател - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Части за цилиндров блок - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Гарнитури - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Охладителна система - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Климатична система - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Отопление и вентилация - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Филтри - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Масла и течности - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Запалителна система - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Датчици и сензори - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Горивна система - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Електрическа система - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Стартова система - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Почистване на стъклата - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Ауспуси и гърнета - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Едрогабаритни части - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Светлини - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Интериор - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Добавки - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Тунинг - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Автоаксесоари - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Задължително оборудване - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Инструменти - Saab 9000 Hatchback 2.3 -16 Turbo
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажна верига
Обороти при макс. мощност
5000
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
2000
1/min
Максимален въртящ момент
323
Nm
Ход
90,00
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
90,00
мм
Вентили за един цилиндър
4
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
14°-/46°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
44°-/16°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
6,960 - 6,975
мм
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
10,0 - 13,0
bar
Степен на сгъстяване
9,20
:1
Максимално налягане при зареждане турбо/компресор
1,00
bar
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
"Бош"
Обработка на сместа тип
LH 2.4.2
Налягане на системата
3,00
bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Обороти на празен ход при скоростната кутия
775 - 925
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
775 - 925
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
0,50
%
Повишени обороти при празен ход
2500 - 2800
1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,30
%
Максимално съдържание на HC-при празен ход
50
ppm
Стойност ламбда
0,97 - 1,03
λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
195/60 R 15
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
195/60 R 15
2,20
bar
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Задни фарове
Вътрешни лампи
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Miron Mironov
12 May 2024
Венцислав Славчев
11 May 2024
Mehnur Levent
11 May 2024
Alexander Stoev
11 May 2024
Konstantin Stefanov
11 May 2024
Иван Василев
10 May 2024