Пазарувай с до -23% намаление

Inlet flange 38 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3103 за Alfa Romeo 155 (167) Sedan 1.6 16V T.S. (167.A6A) - 120 коня

Alfa Romeo
Пазарувай онлайн 24/7
Alfa Romeo 155 (167) Sedan
Alfa Romeo 155 (167) Sedan
120 к.с - бензин
05.1996 - 12.1997
Марка: Alfa Romeo Модел: 155 (167) Sedan Модиф.: 1.6 16V T.S. - бензин
Шаси: седан Година: 05.1996 - 12.1997 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1598 куб. см. Мощност: 120 к.с / 88 kW Kод двигател: AR 67601 Управление: Ангренажен ремък Моторно масло: 4,40 литра с филтър Вискозитет: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40 Спецификация: ACEA A3/B3 Антифриз: 8,40 литра
Гараж+Информация

Inlet flange 38 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart

парт номер: TS-0550-3103

122 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Alfa Romeo 155 (167) Sedan 1.6 16V T.S. (167.A6A)
Двигател:
120 коня - 88 kW - бензин
Парт номер:
TS-0550-3103
Производител:
Turbosmart
Model:
single flange
Diameter:
38 mm
Material:
Aluminium
Product Type:
Wastegate flange
Доставка:
5 работни дни
Inlet flange 38 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valveTurbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag valve inlet flange made of AluminiumAluminium Inlet adapter 38 mm to connect the Turbosmart anti-lag GEN 5 valve with a boost pipeThis inlet flange is required to connect the inlet of the Turbosmart ALV40 Anti Lag Wastegate to a boost pressure pipe.Tech facts about Anti Lag: The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Fits for: Suitable for ALV40 Gen-V Anti-Lag ValveMaterial: AluminiumConnection diameter: 38 mm (1 1/2")
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
120 к.с - 88 kW
бензин
05.1996 - 12.1997
Turbosmart
Inlet flange 38 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3103
Оценка и мнение за Inlet flange 38 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3103
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Отопление и вентилация
Отопление и вентилация
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Данни за ходовата част Данни за ходовата част
Спирачна уредба Спирачна уредба
Консумативи Консумативи
Осветление Осветление
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
6300 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
4500 1/min
Максимален въртящ момент
144 Nm
Ход
75,60 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
82,00 мм
Вентили за един цилиндър
4
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
6,975 - 6,990 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
6,960 - 6,975 мм
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
11,0 - 14,0 bar
Степен на сгъстяване
10,30 :1
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
"Бош"
Обработка на сместа тип
M 2.10.4
Налягане на системата
2,80 - 3,20 bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
790 - 890 1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
60 °C
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
0,10 - 0,50 %
Повишени обороти при празен ход
2400 - 2600 1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,20 %
Максимално съдържание на HC-при празен ход
50 ppm
Стойност ламбда
0,97 - 1,03 λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
185/60 R 14
2,30 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
185/60 R 14
2,30 bar
Ходова част размери
База
2540 мм
Коловоз предни колела
1469 мм
Коловоз задни колела
1402 мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
20,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
18,20 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
11,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
9,20 мм
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,40 литра
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A3/B3
Масло за скоростната кутия
2,00 литра
Спецификация масло за скоростна кутия
API GL4 SAE 80W
Масло за сервоуправлението
1,30 литра
Спецификация масло за сервоуправлението
ATF 22
Антифриз
8,40 литра
Спецификация охладителна течност
Оригинален антифриз
Спирачна течност при смяна
1,25 литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
700 грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Обем на резервоара за гориво
63 литра
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Дълги светлини
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Фарове за мъгла
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Мигач преден
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задни фарове
Мигач заден
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задна светлина
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Стоп
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Светлини за обратен ход
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задни фарове за мъгла
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Осветление на табелата с регистрационния номер
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Вътрешни лампи
Вътрешно осветление
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Лампа в багажника
Festoon 12V 5W SV8,5 (11x41)
photoicon
Лампа за четене
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
всички 120.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
всички 80.000 km
Балансов вал със зъбчат ремък променлив интервал
всички 120.000 km
Балансов вал със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 40.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
всички 80.000 km
Запалителни свещи интервал за смяна
всички 100.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 20.000 km / 18 месеца
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Alfa Romeo 155 (167) Sedan 1.6 16V T.S. (167.A6A) - 120 коня Въведете рама
Alfa Romeo Запази
Ford Focus 2 (da) 2.0 CNG - 145 коня Въведете рама
Ford Запази
Изчисти цялата история

Последно разгледани

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Мария Йоневска
Мария Йоневска
28 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Теодора Тодорова
Теодора Тодорова
28 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Иван Георгиев
Иван Георгиев
28 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Тихомир Цветков
Тихомир Цветков
28 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ivan Handjiev
Ivan Handjiev
28 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kamen Ivanov
Kamen Ivanov
27 May 2024