Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102 за Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,... - 115 коня
Alfa Romeo 147 (937) Hatchback
115 к.с - дизел
04.2001 - 03.2010
115 к.с - дизел
04.2001 - 03.2010
Марка: Alfa Romeo
Модел: 147 (937) Hatchback
Модиф.: 1.9 JTD - дизел
Шаси: хетчбек
Година: 04.2001 - 03.2010
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1910 куб. см.
Мощност: 115 к.с / 85 kW
Kод двигател: 937 A2.000, 939 A7.000
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло: 4,40
литра с филтър
Вискозитет: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация: ACEA A3/B3
Антифриз: 6,30
литра
Гараж+Информация
Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valveTurbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag valve inlet flange made of AluminiumAluminium Inlet adapter 44,5 mm to connect the Turbosmart anti-lag GEN 5 valve with a boost pipeThis inlet flange is required to connect the inlet of the Turbosmart ALV40 Anti Lag Wastegate to a boost pressure pipe.Tech facts about Anti Lag:The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Fits for: Suitable for ALV40 Gen-V Anti-Lag ValveMaterial: AluminiumConnection diameter: 44,5 mm (1 3/4")
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Окачване на колелата - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Кормилна система - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Задвижване на колелата - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Трансмисия - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Ремъчно задвижване - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Части за двигател - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Части за цилиндров блок - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Гарнитури - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Охладителна система - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Климатична система - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Отопление и вентилация - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Филтри - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Масла и течности - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Запалителна система - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Датчици и сензори - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Горивна система - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Електрическа система - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Стартова система - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Почистване на стъклата - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Ауспуси и гърнета - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Едрогабаритни части - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Светлини - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Интериор - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Добавки - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Тунинг - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Автоаксесоари - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Задължително оборудване - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Инструменти - Alfa Romeo 147 (937) Hatchback 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,...
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
4000
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
2000
1/min
Максимален въртящ момент
275
Nm
Ход
90,40
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
82,00
мм
Вентили за един цилиндър
2
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,30
мм
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,35
мм
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
0°/32°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
40°-/2°-
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
7,974 - 7,992
мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
7,974 - 7,992
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Степен на сгъстяване
18,50
:1
Максимално налягане при зареждане турбо/компресор
0,90 - 1,00
bar
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,100
мм
Минимална височина на цилиндричната глава
140,85
мм
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
0,98
bar
Термостатът отваря при температура
88°
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
Дизел
Обработка на сместа обозначение
Common Rail
Обработка на сместа производител
"Бош"
Обработка на сместа тип
EDC.15C7
Впръскваща помпа производител
"Бош"
Налягане при впръскване дизел
150 - 1350
bar
Разход на гориво
5,80
литра / 100 км.
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Рециркулация на изгорелите газове
Да
Положение щепсел за диагноза
Обороти на празен ход при скоростната кутия
750 - 950
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове дизелово гориво
Кондициониране дизелови двигатели обороти
3800 - 3860
1/min
Кондициониране дизелови двигатели при рязко увеличаване на газта
3
Обороти, ограничавани от регулатора
4900 - 5100
1/min
Режим на измерване
B
Измервателна сонда
1
Време за спиране
5
Секунда(и)
Време за мерене
1,0
сек.
Максимална стойност K
1,36
1/m
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
185/65 R 15
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
185/65 R 15
2,20
bar
Ходова част размери
База
2546
мм
Коловоз предни колела
1509
мм
Коловоз задни колела
1494
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
22,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
20,20
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
10,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
9,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
284,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
251,00
мм
Електроника
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Капацитет на акумулатора
60
Ah
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
320
ампера
Алтернатор производител
Magneti Marelli
Стартер производител
Bosch
Мощност на стартера
2,00
киловата
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,40
литра
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A3/B3
Масло за скоростната кутия
2,10
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
API GL4 PLUS SAE 75W-85
Масло за сервоуправлението
1,20
литра
Спецификация масло за сервоуправлението
ATF Dexron II D
Антифриз
6,30
литра
Спецификация охладителна течност
CUNA NC 596-16
Спирачна течност при смяна
1,25
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Течност за хидравлично превключване
0,60
литра
Спецификация Течност за хидравлично превключване
Dexron III
Средства за охлаждане климатична инсталация
525 - 575
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
130
cm³
Спецификация охлаждащо масло
SP 10
Обем на резервоара за гориво
60
литра
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 1
LEDDRL 1
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 2
DAY1
Задни фарове
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
на всеки 120.000 km / 5 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
до 2006/04, при тежки условия на експлоатация
на всеки 120.000 km / 3 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
от 2006/05 и нагоре, при тежки условия на експлоатация
на всеки 120.000 km / 4 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
всички 60.000 km
Агрегатен ремък - интервал за проверка
всички 40.000 km
Агрегатен ремък интервал за смяна
всички 120.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 20.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
всички 20.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Луфт на клапана - проверочен режим.
първоначално при 20.000 km, , след това 40.000 km, , след това всички 40.000 km
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Недко Славов
14 May 2024
Angel Georgiev
14 May 2024
Ivelin Ivanov
14 May 2024
Петър Стоянов
14 May 2024
Rosen Peichev
14 May 2024
Yosif Iliev
14 May 2024