Пазарувай с до -23% намаление

Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102 за Ford C-Max 2007 2.0 CNG - 145 коня

Ford
Пазарувай онлайн 24/7
Ford C-Max 2007
Ford C-Max 2007
145 к.с - Бензин/Метан(CNG)
04.2009 - 09.2010
Марка: Ford Модел: C-Max 2007 Модиф.: 2.0 CNG - Бензин/Метан(CNG)
Шаси: ван Година: 04.2009 - 09.2010 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1999 куб. см. Мощност: 145 к.с / 107 kW Kод двигател: SYDA Управление: Ангренажна верига Моторно масло за Количество за смяна: 4,30 литра с филтър Моторно масло за Ново запълване: 4,60 литра с филтър Вискозитет: 5W-30 Спецификация: WSS-M2C913-C Спецификация: WSS-M2C948-B Антифриз: 6,31 литра
Гараж+Информация

Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart

парт номер: TS-0550-3102

122 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Ford C-Max 2007 2.0 CNG
Двигател:
145 коня - 107 kW - Бензин/Метан(CNG)
Парт номер:
TS-0550-3102
Производител:
Turbosmart
Diameter:
44 mm
Model:
single flange
Material:
Aluminium
Product Type:
Wastegate flange
Доставка:
5 работни дни
Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valveTurbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag valve inlet flange made of AluminiumAluminium Inlet adapter 44,5 mm to connect the Turbosmart anti-lag GEN 5 valve with a boost pipeThis inlet flange is required to connect the inlet of the Turbosmart ALV40 Anti Lag Wastegate to a boost pressure pipe.Tech facts about Anti Lag:The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Fits for: Suitable for ALV40 Gen-V Anti-Lag ValveMaterial: AluminiumConnection diameter: 44,5 mm (1 3/4")
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
145 к.с - 107 kW
Бензин/Метан (CNG)
04.2009 - 09.2010
Turbosmart
Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102
Оценка и мнение за Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Отопление и вентилация
Отопление и вентилация
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Данни за ходовата част Данни за ходовата част
Спирачна уредба Спирачна уредба
Електроника Електроника
Консумативи Консумативи
Осветление Осветление
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажна верига
Ход
83,10 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
87,50 мм
Вентили за един цилиндър
4
Луфт на вентила - всмукателен клапан
Двигател студен
0,22 - 0,28 мм
Луфт на вентила - изпускателен клапан
Двигател студен
0,27 - 0,33 мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Степен на сгъстяване
10,80 :1
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,100 мм
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
1,35 - 1,55 bar
Термостатът отваря при температура
88°
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ / природен газ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Вляво на арматурното табло.
photoicon
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
195/65 R 15
2,10 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
205/55 R 16
2,10 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
205/50 R 17
2,10 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
225/40 R 18
2,30 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 195/65 R 15
2,40 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205/55 R 16
2,40 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205/50 R 17
2,40 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 225/40 R 18
2,40 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
195/65 R 15
2,30 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
205/55 R 16
2,30 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
205/50 R 17
2,30 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
225/40 R 18
2,30 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 195/65 R 15
2,80 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205/55 R 16
2,80 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205/50 R 17
2,80 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 225/40 R 18
2,80 bar
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
25,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
23,00 мм
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
0,03 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
11,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
9,00 мм
Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
0,03 мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
без задна пластина
1,50 мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
без задна пластина
1,50 мм
Спирачен диск диаметър преден мост
300,00 мм
Спирачен диск диаметър преден мост
с 15 цола джанта
278,00 мм
Спирачен диск диаметър заден мост
280,00 мм
Електроника
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12 волта
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Количество за смяна
4,30 литра
Двигателно масло с филтър
Ново запълване
4,60 литра
Вискозност моторно масло
WSS-M2C913-C
5W-30
Вискозност моторно масло
WSS-M2C948-B
SAE 0W-20
Спецификация двигателно масло
WSS-M2C913-C
SAE 5W-30
Спецификация двигателно масло
Алтернативна възможност:
WSS-M2C948-B
SAE 5W-20
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия MTX-75
1,90 литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия MTX-75
WSS-M2C200-D2
Масло за автоматична скоростна кутия
7 ход CFT23
8,90 литра
Масло за автоматична скоростна кутия
4 ход 4F27E
6,70 литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
7 ход CFT23
WSS-M2C928-A
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
до 2007/07, 4 ход 4F27E
WSS-M2C919-E
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
от 2007/08 и нагоре, 4 ход 4F27E
WSS-M2C938-A
Антифриз
6,31 литра
Спецификация охладителна течност
WSS-M97B44-D
Спирачна течност при смяна
1,00 литра
Спецификация спирачна течност
WSS-M6C65-A2
Средства за охлаждане климатична инсталация
585 - 615 грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
200 cm³
Спецификация охлаждащо масло
WSH-M1C231-B
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
с халогенни фарове
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Къси светлини
с би-ксенон
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Дълги светлини
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 1
LEDDRL 1
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 2
DAY1
Габарити
с халогенни фарове
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Габарити
с би-ксенон
LED
Оригинален детайл
Фарове за мъгла
H8 12V 35W PGJ19-1
photoicon
Мигач преден
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Мигач страничен
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Задни фарове
Мигач заден
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Задна светлина
LED
Оригинален детайл
Стоп
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Светлини за обратен ход
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задни фарове за мъгла
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Осветление на табелата с регистрационния номер
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Допълнителни стопове
LED
Вътрешни лампи
Вътрешно осветление
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Лампа в багажника
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Лампа за четене
Xenon W6 12V 6W W2,1x9,5d
photoicon
Интервали за смяна
За сервизни данни
Агрегатен ремък интервал за смяна
на всеки 200.000 km / 10 години
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 3 години
Газов филтър интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Газов филтър ниско налягане интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Допълнителни работи при режим на работа с природен газ
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 40.000 km / 2 години
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 2 години
Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
на всеки 10 години
Масло за автоматична скоростна кутия пробен режим
на всеки 40.000 km / 2 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Проверете каросерията и дъното на купето
на всеки 2 години, от 6. и след това на една година
Филтър купе интервал за смяна
на всяка 20.000 km / 1 година
(ако е наличен)
Климатична уредба - проверочен режим
на всеки 3 години
Луфт на клапана - проверочен режим.
на всеки 40.000 km / 2 години
Настройте луфта на клапана.
на всеки 40.000 km / 2 години
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Ford C-Max 2007 2.0 CNG - 145 коня Въведете рама
Ford Запази
Изчисти цялата история

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Тенчо Тенев
Тенчо Тенев
03 June 2024
star star star star star
Коректни и експедитивни! G
Plamen Ivanov
Plamen Ivanov
03 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Силви Рангелов
Силви Рангелов
03 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ivan Minchev
Ivan Minchev
02 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Иван Симонов
Иван Симонов
02 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
wilhem marinov
wilhem marinov
01 June 2024