Пазарувай с до -23% намаление

Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102 за Peugeot 405 Estate (15e) 1.9 - 109 коня

Peugeot
Пазарувай онлайн 24/7
Peugeot 405 Estate (15e)
Peugeot 405 Estate (15e)
109 к.с - бензин
10.1988 - 08.1992
Марка: Peugeot Модел: 405 Estate (15e) Модиф.: 1.9 - бензин
Шаси: комби Година: 10.1988 - 08.1992 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1905 куб. см. Мощност: 109 к.с / 80 kW Kод двигател: DDZ (XU9M) Управление: Ангренажен ремък Моторно масло: 4,75 литра с филтър Вискозитет: 10W-30, 10W-40, 15W-40 Спецификация: ACEA A2/B2 Антифриз: 6,60 литра
Гараж+Информация

Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart

парт номер: TS-0550-3102

122 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Peugeot 405 Estate (15e) 1.9
Двигател:
109 коня - 80 kW - бензин
Парт номер:
TS-0550-3102
Производител:
Turbosmart
Diameter:
44 mm
Model:
single flange
Material:
Aluminium
Product Type:
Wastegate flange
Доставка:
5 работни дни
Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valveTurbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag valve inlet flange made of AluminiumAluminium Inlet adapter 44,5 mm to connect the Turbosmart anti-lag GEN 5 valve with a boost pipeThis inlet flange is required to connect the inlet of the Turbosmart ALV40 Anti Lag Wastegate to a boost pressure pipe.Tech facts about Anti Lag:The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Fits for: Suitable for ALV40 Gen-V Anti-Lag ValveMaterial: AluminiumConnection diameter: 44,5 mm (1 3/4")
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
109 к.с - 80 kW
бензин
10.1988 - 08.1992
Turbosmart
Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102
Оценка и мнение за Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Отопление и вентилация
Отопление и вентилация
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Данни за ходовата част Данни за ходовата част
Спирачна уредба Спирачна уредба
Консумативи Консумативи
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
6000 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
3000 1/min
Максимален въртящ момент
158 Nm
Ход
88,00 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
83,00 мм
Вентили за един цилиндър
2
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,20 мм
студено
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,40 мм
студено
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
7,975 - 7,990 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
7,949 - 7,958 мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Степен на сгъстяване
9,20 :1
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Обработка на сместа производител
Solex
Обработка на сместа тип
Fenix 1 B
Налягане на системата
0,70 - 0,90 bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
800 - 900 1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
70 °C
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
0,10 - 0,50 %
Повишени обороти при празен ход
2600 - 2900 1/min
Максимално съдържание на HC-при празен ход
100 ppm
Стойност ламбда
0,97 - 1,03 λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
185/65 R 14
2,00 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
185/65 R 14
2,10 bar
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Вариант 1
10,00 мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Вариант 2
20,40 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Вариант 1
9,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Вариант 2
18,50 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
10,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
8,00 мм
Диаметър на спирачния барабан заден мост
229,00 мм
1. Размер на обработката на спирачния барабан заден мост
230,00 мм
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,75 литра
Вискозност моторно масло
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A2/B2
Масло за скоростната кутия
2,00 литра
Спецификация масло за скоростна кутия
API GL4 SAE 75W-80
Антифриз
6,60 литра
Спецификация охладителна течност
Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
Спирачна течност при смяна
1,20 литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
всички 70.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Peugeot 405 Estate (15e) 1.9 - 109 коня Въведете рама
Peugeot Запази
Изчисти цялата история

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Georgi Georgiev
Georgi Georgiev
17 June 2024
star star star star star
Много добра и професионална работа Благодаря. G
Милен Киров
Милен Киров
16 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Metodi Hubenov
Metodi Hubenov
14 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Емир Емирски
Емир Емирски
14 June 2024
star star star star star
Акуратно и точно изпълнена поръчка. Благодаря! 10 G
Васил Василев
Васил Василев
14 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Svet Ognyanov
Svet Ognyanov
14 June 2024