Пазарувай с до -23% намаление

Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102 за Toyota Celica Convertible (T16) 2.0 GT (ST162) - 140 коня

Toyota
Пазарувай онлайн 24/7
Toyota Celica Convertible (T16)
Toyota Celica Convertible (T16)
140 к.с - бензин
08.1985 - 08.1989
Марка: Toyota Модел: Celica Convertible (T16) Модиф.: 2.0 GT - бензин
Шаси: кабриолет Година: 08.1985 - 08.1989 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1998 куб. см. Мощност: 140 к.с / 103 kW Kод двигател: 3S-GELC Управление: Ангренажен ремък Моторно масло: 4,50 литра с филтър Вискозитет: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40 Спецификация: ACEA A3/B3
Гараж+Информация

Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart

парт номер: TS-0550-3102

122 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Toyota Celica Convertible (T16) 2.0 GT (ST162)
Двигател:
140 коня - 103 kW - бензин
Парт номер:
TS-0550-3102
Производител:
Turbosmart
Diameter:
44 mm
Model:
single flange
Material:
Aluminium
Product Type:
Wastegate flange
Доставка:
5 работни дни
Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valveTurbosmart ALV40 Gen-V Anti-Lag valve inlet flange made of AluminiumAluminium Inlet adapter 44,5 mm to connect the Turbosmart anti-lag GEN 5 valve with a boost pipeThis inlet flange is required to connect the inlet of the Turbosmart ALV40 Anti Lag Wastegate to a boost pressure pipe.Tech facts about Anti Lag:The wastegate requires the excess charge air (when the throttle body is closed) to be directed into the manifold via the ALV40 Anti-Lag valve. There it is then ignited by ECU programmed fuel injection. Thus the exhaust gas pressure is maintained and the turbine wheel in the turbocharger is kept at speed, so there is no turbo lag during and after a gear change. This technology comes from the WRC and has been used for 40 years.A similar principle is used for the deactivated drive in coast, in this mode fuel injection continues and the ignition is programmed to "late". This means that the mixture ignites only in the exhaust manifold and the familiar "Bank Bang" occurs. This principle is however in the long run very harmful for the engine and should only be used in racing events. Fits for: Suitable for ALV40 Gen-V Anti-Lag ValveMaterial: AluminiumConnection diameter: 44,5 mm (1 3/4")
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
140 к.с - 103 kW
бензин
08.1985 - 08.1989
Turbosmart
Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102
Оценка и мнение за Inlet flange 44,5 mm for ALV40 Gen-V Anti-Lag valve Turbosmart TS-0550-3102
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Климатична система - Toyota Celica Convertible (T16) 2.0 GT (ST162)
Затвори
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Запалителна система Запалителна система
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Консумативи Консумативи
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
6400 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
4800 1/min
Максимален въртящ момент
180 Nm
Ход
86,00 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
86,00 мм
Вентили за един цилиндър
4
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,15 - 0,25 мм
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,20 - 0,30 мм
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
5,960 - 5,975 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
5,955 - 5,970 мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
11,0 - 13,0 bar
Степен на сгъстяване
9,80 :1
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-14°00'±2°00' - преди ГМТ + след ГМТ
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
Nippon Denso
Обработка на сместа тип
EFI
Налягане на системата
2,30 - 2,70 bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
750 - 850 1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80 °C
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-14°00'±2°00' - преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
0,50 %
Повишени обороти при празен ход
2300 - 2800 1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,30 %
Максимално съдържание на HC-при празен ход
100 ppm
Стойност ламбда
0,97 - 1,03 λ
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,50 литра
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A3/B3
Спирачна течност при смяна
1,20 литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
не е предписано от производителя
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Toyota Celica Convertible (T16) 2.0 GT (ST162) - 140 коня Въведете рама
Toyota Запази
Изчисти цялата история

ТОП производители

star star star star star
Препоръчан търговец ползвал съм услугите им и преди. G
Emil Krastev
Emil Krastev
07 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Valeri Wilson
Valeri Wilson
07 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
plamen petkov
plamen petkov
07 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
тодор андонов
тодор андонов
07 June 2024
star star star star star
Много добра програма за Интернет обслужване. Голям избор на частни. Много добро обслужване по телефона. Благодаря! G
Иван Станчев
Иван Станчев
07 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ivaylo Ivanov
Ivaylo Ivanov
06 June 2024