Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Пистов ремък за кола на ниска цена - онлайн магазин

Пистов ремък
Пазарувай онлайн 24/7

Пистов ремък - Bosch, Contitech, Gates, Dayco, Optibelt

Устройство и начин на работа

Пистов ремък - Bosch, Contitech, Gates, Dayco, Optibelt - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Гумените клинови ремъци, подсилени с влакна, бяха стандартното средство за задвижване на аксесоарите през по-голямата част от историята на автомобила и повечето автомобили използваха само един ремък за задвижване на водната помпа, вентилатора и генератора. След това, с разпространението на аксесоари като волан и климатик, както и емисионно оборудване като въздушни помпи, станаха необходими 2 или 3, които заеха допълнително място във все по-пренаселените двигателни отделения. Необходима беше по-добра система за задвижване на аксесоари.

Това подобрение дойде под формата на пистов ремък, известен още като V-ribbed. Днес един единствен пистов ремък, заедно с ролки и обтегач, може да задвижва всички аксесоари на превозното средство. Наред с по-компактната, система със серпентин колан също е по-малко интензивна за поддръжка. За разлика от клиновите ремъци, които изискват периодично регулиране, повечето серпентинови колани имат пружинно обтегнати обтегачи, които автоматично поддържат регулиране на колана.

Но всички задвижващи ремъци за аксесоари, дори и серпентиновите, в крайна сметка се износват и трябва да бъдат заменени, а системите за задвижване често могат да бъдат източник на шум, който показва конкретни проблеми. Проверете коланите за повреди като разрушаване, разтрошаване, остъкляване, замърсяване от течности като масло или други повреди, които биха били очевидна причина за подмяна. Доказателството за напукване беше ясно указание за необходимостта от подмяна на пистовите ремъци и по-старите неопренови, но това не е ясен определящ състоянието на колан на по-новите серпентинови колани, изработени от каучук на EPDM (етилен пропилен диен мономер).

EPDM серпентиновите колани губят материал, докато се носят. Върховете на ребрата се износват и V профилът става по-скоро като U, което води до по-малък контакт на колана с ремъците и приплъзване на колана. Предлагат се евтини габарити, които бързо могат да покажат състоянието на серпентинния колан на EPDM. Проблемите в системата за задвижване на колана също могат да причинят износване и шум на колана. Несравнените шайби могат да причинят шумолене на шум и да създадат топлина в ремъка и аксесоарите на задвижващите шайби. Лош обтегач може да причини подхлъзване на колана, скърцане на колана, а също така да нагрее колана и шайбите. Топлината ще намали живота на лагерите на ремъка и шайбите.

Без значение какъв тип система за задвижване на аксесоари имате на вашия автомобил или камион, ние имаме частите за ремонта. Имаме клиновидни и серпентинови колани за всички приложения, включително двустранни ремъци, когато се изисква предаване на мощност от двете страни на колана. И ако трябва да замените повече от колана, ние разполагаме с комплекти за спестяване на време и пари, съдържащи колана и необходимите обтегачи и безделници. Дори имаме най-новото в дизайна на змийски колан, самозатягащи се „опъващи колани“, които са създадени за конкретни приложения и не се нуждаят от автоматично обтегач или периодична настройка.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Denis Fevzi
Denis Fevzi
25 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Plamen Petrov
Plamen Petrov
25 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Petko Danov
Petko Danov
21 January 2021
Изключително доволен G
Любим Любенов
Любим Любенов
21 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Brigel Anton
Brigel Anton
21 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
ivaylo terzysky
ivaylo terzysky
20 January 2021