Пазарувай с до -23% намаление

Turbosmart Blow Off Valve Compact Dual Port Ford Focus RS 2016 2.3L Ecoboost Turbosmart 2100707 за Lancia Dedra (835) 2.0 i.e. (835AL) - 113 коня

Lancia
Пазарувай онлайн 24/7
Lancia Dedra (835)
Lancia Dedra (835)
113 к.с - бензин
09.1989 - 07.1999
Марка: Lancia Модел: Dedra (835) Модиф.: 2.0 i.e. - бензин
Шаси: седан Година: 09.1989 - 07.1999 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1995 куб. см. Мощност: 113 к.с / 83 kW Kод двигател: 835 A5.046 Управление: Ангренажен ремък
Гараж+Информация

Turbosmart Blow Off Valve Compact Dual Port Ford Focus RS 2016 2.3L Ecoboost Turbosmart

парт номер: 2100707

519 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Lancia Dedra (835) 2.0 i.e. (835AL)
Двигател:
113 коня - 83 kW - бензин
Парт номер:
2100707
Производител:
Turbosmart
Информация:

The Turbosmart Kompact Shortie VR08 fits your 2016 Ford Focus RS. This easy to install replacement for the prone OEM plastic blow off valve offers improved turbo response. 

The dual port valve is a 50-50 recirculation/atmospheric valve for the classic vent-atmospheric sound at high charge pressure and quiet operation at low charge pressure. 

The Kompact Shortie Blow-Off Valve for the Focus RS was designed with the high charge pressure of the Focus in mind for improved performance and durability. Plastic OEM blow-off valves like those in the RS have a history of failure - They leak and become porous and brittle over time, eventually breaking and causing serious problems. With a charge pressure of around 23 PSI in stock form, the Focus is already pushing the limits of the standard plastic blow off valve - and there's not much room to increase the charge pressure before the standard valve gives up. 

The Kompact Shortie from Turbosmart is made of billet aluminum, not plastic. Its brass piston is strong and lightweight, and each BOV is individually matched with the correct piston to ensure the best fit, which in turn means no O-ring is needed to seal the housing from the piston. This gives the shortie unmatched durability and responsiveness, and requires less maintenance than aftermarket BOVs that use o-rings to seal the piston. 

The Kompact Shortie for the Focus RS can be used in Dual Port and Plumb Back versions. The Plumb Back is a fully recirculating blow off valve that offers similar volume to the standard valve, so you can have all the performance of a Turbosmart blow off valve while flying under the radar. The dual port valve provides split operation between recirculation and venting to the environment, resulting in quiet operation at low charge pressure and mind blowing venting noise at high charge pressure - a great addition to the rally character of the Focus. The Kompact Shortie for the Focus RS features enlarged orifices compared to previous shorties, giving the RS the flow it needs. 

These direct replacement blow off valves provide an easy performance upgrade without the need for custom fabrication or special tools. It's another addition to Turbosmart's ever-growing lineup of parts for Ford's newest EcoBoost vehicle lineup.

Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
113 к.с - 83 kW
бензин
09.1989 - 07.1999
Turbosmart
Turbosmart Blow Off Valve Compact Dual Port Ford Focus RS 2016 2.3L Ecoboost Turbosmart 2100707
Оценка и мнение за Turbosmart Blow Off Valve Compact Dual Port Ford Focus RS 2016 2.3L Ecoboost Turbosmart 2100707
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Отопление и вентилация
Отопление и вентилация
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Запалителна система Запалителна система
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Данни за ходовата част Данни за ходовата част
Осветление Осветление
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
5750 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
3300 1/min
Максимален въртящ момент
156 Nm
Ход
90,00 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
84,00 мм
Вентили за един цилиндър
2
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,40 мм
студено
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,48 мм
студено
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
7°-/52°+ - преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
53°-/6°+ - преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
7,974 - 7,992 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
7,974 - 7,992 мм
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
9,0 - 15,0 bar
Степен на сгъстяване
9,50 :1
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-10°00'±2°00' - преди ГМТ + след ГМТ
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
Weber
Налягане на системата
2,30 - 2,70 bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
820 - 880 1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80 °C
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-10°00'±2°00' - преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
0,40 - 1,00 %
Повишени обороти при празен ход
2500 - 3000 1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,30 %
Максимално съдържание на HC-при празен ход
90 - 600 ppm
Стойност ламбда
0,97 - 1,03 λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
185/60 R 14
2,20 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
185/60 R 14
2,20 bar
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Дълги светлини
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Фарове за мъгла
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Мигач преден
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Мигач страничен
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Задни фарове
Мигач заден
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задна светлина
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Стоп
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Светлини за обратен ход
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задни фарове за мъгла
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Осветление на табелата с регистрационния номер
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Допълнителни стопове
W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
photoicon
Вътрешни лампи
Вътрешно осветление
Festoon 12V 5W SV8,5 (11x41)
photoicon
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
от 1992/07 и нагоре
всички 105.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
до 1992/06
всички 100.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
от 1992/07 и нагоре
всички 60.000 km
след последна смяна
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
до 1992/06
всички 40.000 km
Балансов вал със зъбчат ремък променлив интервал
от 1992/07 и нагоре
всички 105.000 km
Балансов вал със зъбчат ремък променлив интервал
до 1992/06
всички 100.000 km
Балансов вал със зъбчат ремък режим на контрол
до 1992/06
всички 20.000 km
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Lancia Dedra (835) 2.0 i.e. (835AL) - 113 коня Въведете рама
Lancia Запази
Изчисти цялата история

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ivelin Ivanov
Ivelin Ivanov
14 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Krasimir Popov
Krasimir Popov
13 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
joro popov
joro popov
13 May 2024
star star star star star
Супер сте! G
Ивайло Иванов
Ивайло Иванов
12 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Miron Mironov
Miron Mironov
12 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Венцислав Славчев
Венцислав Славчев
11 May 2024