Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Обороти при макс. мощност
Обороти при макс. въртящ момент
Вътрешен диаметър на цилиндъра
Компенсация на луфта на вентила
Луфт на вентила - всмукателен клапан
Двигател топъл
0,22 - 0,28
мм
при 80°C температура на охладителните средства
Луфт на вентила - всмукателен клапан
Двигател студен
0,15 - 0,21
мм
при 20°C температура на охладителните средства
Луфт на вентила - изпускателен клапан
Двигател топъл
0,27 - 0,33
мм
при 80° C температура на охладителните средства
Луфт на вентила - изпускателен клапан
Двигател студен
0,19 - 0,25
мм
при 20° C температура на охладителните средства
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
5°-/35°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
43°-/5°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
Последователност на запалване
Максимално забавяне глава на цилиндъра
Запалителна система
Запалителна система стойности
Разстояние между електродите
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Обработка на сместа обозначение
Multipoint - инсталация за впръскване
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Рециркулация на изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Контактът за диагностика се намира от страната на водача, при краката под арматурното табло.
Минимална температура на моторното масло при AU
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
155/70 R 13
2,20
bar
Спазвайте допълнително налягането при пълнене на гумите от ръководството за обслужване или от стикера (на автомобила)!
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 155/70 R 13
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 165/60 R 14
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
155/70 R 13
2,00
bar
Спазвайте допълнително налягането при пълнене на гумите от ръководството за обслужване или от стикера (на автомобила)!
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 155/70 R 13
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 165/60 R 14
2,30
bar
Ходова част размери
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск заден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
Диаметър на спирачния барабан заден мост
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
Дебелина на спирачната накладка преден мост
Дебелина на спирачната накладка заден мост
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
със спирачка за стъклата
2,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
с барабанна спирачка
1,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен диск диаметър заден мост
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачно бутало диаметър заден мост
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 50°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
Заряден ток за алтернатора
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация двигателно масло
Масло за скоростната кутия
Спецификация масло за скоростна кутия
Масло за автоматична скоростна кутия
Ново запълване
5,20
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Спецификация охладителна течност
Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
Спирачна течност при смяна
Спецификация спирачна течност
Спецификация на течности за съединителя
Средства за охлаждане климатична инсталация
Спецификация охлаждащи средства
Масло климатична инсталация
Спецификация охлаждащо масло
Обем на резервоара за гориво
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
Мигач преден
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
Мигач страничен
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
Задни фарове
Мигач заден
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
Осветление на табелата с регистрационния номер
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
до 2006
на всеки 90.000 km / 6 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
от 2007 и нагоре
на всеки 135.000 km / 9 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
на всеки 60.000 km / 4 години
Обтяжна ролка управление на двигателя - интервал за смяна
от 2007 и нагоре
на всеки 150.000 km / 10 години
Въздушен филтър интервал за смяна
от 2010 и нагоре
на всеки 45.000 km / 3 години
Въздушен филтър интервал за смяна
до 2009
на всеки 30.000 km / 2 години
Филтър за гориво интервал за смяна
до 2009
на всеки 60.000 km / 4 години
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Спирачна течност интервал за смяна
Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
първо на 90.000 km / 5 години, след това всяка 2 година
Масло за автоматична скоростна кутия интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 6 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 15.000 km / веднъж годишно
Проверете каросерията и дъното на купето
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 15.000 km / веднъж годишно
Луфт на клапана - проверочен режим.
до 2006
на всеки 30.000 km / 2 години
Луфт на клапана - проверочен режим.
от 2007 и нагоре
на всеки 90.000 km / 4 години
Направете акустична проверка на хлабината на клапана.
Луфт на клапана - проверочен режим.
на всеки 30.000 km / 2 години
Течност за съединителя интервал за смяна