Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Обороти при макс. мощност
Обороти при макс. въртящ момент
Вътрешен диаметър на цилиндъра
Компенсация на луфта на вентила
Луфт на вентила - всмукателен клапан
Двигател студен
0,15 - 0,25
мм
Луфт на вентила - изпускателен клапан
Двигател студен
0,25 - 0,35
мм
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
3°-/36°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
46°-/3°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
Последователност на запалване
Налягане при сгъстяване
9,80 - 13,20
bar
Разлика макс. 0,98 bar
Минимално налягане на маслото при празен ход
Максимално забавяне глава на цилиндъра
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
Термостатът отваря при температура
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-10°00'±5°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Разстояние между електродите
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
Запалителни свещи/нагревателни свещи други
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Обработка на сместа обозначение
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Контактът за диагностика се намира от страната на пътника, в подовото пространството при централната конзола.
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Минимална температура на моторното масло при AU
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-10°00'±5°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
Повишени обороти при празен ход
Съдържание на CO-при повишен празен ход
Максимално съдържание на HC-при празен ход
Изпълнение на ламбда-сондите
Диапазон на изменение на напрежението при контролни обороти
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск заден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
Диаметър на спирачния барабан заден мост
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация двигателно масло
Масло за скоростната кутия
Спецификация масло за скоростна кутия
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A343F, Ново запълване
12,00
литра
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A343F, Количество за смяна
1,90
литра
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A750F, Ново запълване
10,80
литра
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A750F, Количество за смяна
3,00
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A343F
ATF Dexron II
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A343F, Алтернативна възможност:
ATF Dexron III
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия A750F
ATF T-IV
Спирачна течност при смяна
Спецификация спирачна течност
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY2
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
Мигач преден
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
Задни фарове
Мигач заден
от 2002/08 и нагоре
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
Мигач заден
до 2002/07
W21W 12V 21W W3x16d
Осветление на табелата с регистрационния номер
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя