Universal Competition Интеркулер 520x197x90mm - 63mm BOOST products 1101522090 за Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD - 90 коня
Peugeot Boxer Box (230L)
90 к.с - дизел
07.1999 - 04.2002
90 к.с - дизел
07.1999 - 04.2002
Марка: Peugeot
Модел: Boxer Box (230L)
Модиф.: 1.9 TD - дизел
Шаси: товарна
Година: 07.1999 - 04.2002
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1905 куб. см.
Мощност: 90 к.с / 66 kW
Kод двигател: XUD9TE
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло за без климатик: 5,25
литра с филтър
Моторно масло за с климатична инсталация: 4,75
литра с филтър
Вискозитет: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Спецификация: ACEA A2/B2|ACEA A3/B3
Гараж+Информация
Universal Competition Intercooler 520x197x90mm - 63mm
Universal Racing Aluminium Intercooler
2015 Model with Competition Fin-and-Tube Core
The new 2015 Intercooler Series provides you with a new generation cooling core at best price-performance ratio. The new competition core convinces with accurate processing and best cooling result with extremely low counter pressure. While old Bar-and-Plate cores already have been replaced by Fin-and-Tube cores our new Competition cores replace the ordinary Fin-and-Tube. The very light cooling cores have inner turbulators for an optimal cooling effect as well as lamellar structure for perfect usage of the airflow. An excellent balance regarding cooling effect, weight, robustness and price. The casted Aluminium Tanks are made of 3mm thick Aluminium cast and can resist highest boost pressure. The 2015 Models have matt instead of polished housings. All Intercoolers are tested to withstand 5 Bar pressure.
Overall Size: 760 x 200 x 90mm
Core (For Comparison)*: 520 x 197 x 90mm*
Core (real)*: 520 x 190 x 77mm*
Connection Diameter: 63,5mm
Mounting Points: 2x M8 Threads each top and bottom
Weight: 4,8kg
* The Core size given in the name is a measurement for comparison to common Bar-and-Plate Intercoolers. The new Fin-and-Tube Cores have smaller cores due to their construction, which give an advantage regarding the weight and responding qualities (smaller volume). The Fin-and-Tube Cores are smaller in reality but their size is still comparable to Bar-and-Plate because the difference in volume is balanced due to the better cooling effect. You'll receive with a 1:1 swap a better performance and response quality!
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Окачване на колелата - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Кормилна система - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Задвижване на колелата - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Трансмисия - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Ремъчно задвижване - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Части за двигател - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Части за цилиндров блок - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Гарнитури - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Охладителна система - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Климатична система - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Отопление и вентилация - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Филтри - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Масла и течности - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Датчици и сензори - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Горивна система - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Електрическа система - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Стартова система - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Почистване на стъклата - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Ауспуси и гърнета - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Едрогабаритни части - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Светлини - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Интериор - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Добавки - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Тунинг - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Автоаксесоари - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Задължително оборудване - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Инструменти - Peugeot Boxer Box (230L) 1.9 TD
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
4000
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
2250
1/min
Максимален въртящ момент
196
Nm
Ход
88,00
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
83,00
мм
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,15
мм
студено
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,30
мм
студено
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
7,955
мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
7,975
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Степен на сгъстяване
21,80
:1
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
Дизел
Обработка на сместа производител
"Бош"
Обработка на сместа тип
VP.20
Впръскваща помпа производител
"Бош"
Впръскващи дюзи производител
"Бош"
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
700 - 900
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове дизелово гориво
Обороти, ограничавани от регулатора
5000 - 5200
1/min
Максимална стойност K
2,50
1/m
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
4,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Каравана
5,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
4,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Каравана
5,50
bar
Ходова част размери
База
3200
мм
База
къса база на автомобила
2850
мм
База
дълга база на автомобила
3700
мм
Коловоз предни колела
1720
мм
Коловоз задни колела
1710
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Вариант 1
18,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Вариант 2
24,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Вариант 1
15,90
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Вариант 2
21,90
мм
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
0,15
мм
Диаметър на спирачния барабан заден мост
254,00
мм
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
255,80
мм
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
без климатик
5,25
литра
Двигателно масло с филтър
с климатична инсталация
4,75
литра
Вискозност моторно масло
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A2/B2|ACEA A3/B3
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия ME5T, Ново запълване
1,85
литра
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия ML5T, Ново запълване
1,80
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
API GL4 PLUS SAE 75W-80
Масло за сервоуправлението
1,50
литра
Спецификация масло за сервоуправлението
ATF Dexron III
Спецификация масло за сервоуправлението
В страни със студен климат
Pentosin CHF 11S
Спирачна течност при смяна
1,20
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
750 - 850
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
120 - 150
cm³
Спецификация охлаждащо масло
SP 20
Обем на резервоара за гориво
80
литра
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Задни фарове
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
на всеки 120.000 km / 5 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
при тежки условия на експлоатация
на всеки 90.000 km / 5 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Агрегатен ремък - интервал за проверка
на всеки 15.000 km / 2 години
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 8 години
Филтър за гориво интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 4 години
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
на всеки 120.000 km / 5 години
Масло на предавателна кутия - контролен режим
на всеки 60.000 km / 8 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 15.000 km / 2 години
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 15.000 km / 2 години
(ако е наличен)
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Бойко Костадинов
25 June 2024
Metin Özgür
25 June 2024
Miro Todoro
24 June 2024
Иван Николов
24 June 2024
Simeon Sazdov
23 June 2024
Zhelyu Vladimirov
22 June 2024