Пазарувай с до -23% намаление

Добавка за радиатор за Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202) - 170 коня бензин 3S-GE - онлайн магазин

Toyota
Пазарувай онлайн 24/7
Toyota Celica Convertible (T20)
Toyota Celica Convertible (T20)
170 к.с - бензин
11.1993 - 08.1999
Марка: Toyota Модел: Celica Convertible (T20) Модиф.: 2.0 i 16V - бензин
Шаси: кабриолет Година: 11.1993 - 08.1999 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1998 куб. см. Мощност: 170 к.с / 125 kW Kод двигател: 3S-GE Управление: Ангренажен ремък Моторно масло: 4,50 литра с филтър Вискозитет: 10W-40, 15W-40, 20W-50 Спецификация: API SG|API SH Антифриз: 7,00 литра
Гараж+Информация
Филтри0
Сортиране
Продукти:
    Филтри2ИзчистиПриложи
    Сортиране
    • Най-евтини
    • Най-продавани
    • Най-скъпи
    Производител
    • BARDAHL
    • WYNNS
    • XADO
    Приложи
    • Препарат за промиване на радиатори BARDAHL BAR-1096 Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
      Информация:
       Премахва депата предизвикани от антифриза, маслото или оксидните частици, предпазвайки радиатора от прекомерно затопляне. Може да се използва при всякакви радиатори (пластмасови или алуминиеви). Средството за почистване-декалцификатор BARDAHL отстранява в рамките на 15 минути и без демонтаж всички отлагания, които могат да навредят на охладителната система (ръжда, шлам, варовик, мазнини и др.). Може да се използва в комбинация с всякакви течности (тип С и тип D и Универсал) и при всички видове радиатори (от синтетични материали и алуминий). Препоръчва се от най-големите производители на автомобили. Инструкции за употреба: На загасен и студен двигател изсипете съдържанието на опаковката в радиатора или разширителния съд. Включете отоплението на максимална степен, стартирайте двигателя и го оставете да работи на празен ход или карайте докато вентилатора на радиатора започне да работи (отворен термостат). Изключете двигателя, когато изстине източете радиатора и промийте с прясна вода. Заредете с нова охлаждаща течност. 1 опаковка до 10 л. = 10000 км Разфасовка: 500 ml бутилка.  
      19 лв. цена с ДДС
    • Спиране на течове на радиатори BARDAHL Bar-1099 Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
      Информация:
      ХАРАКТЕРИСТИКИ: - Спира и предотвратява без демонтаж течове от охладителната система. - Предпазва от образуване на ръжда, котлен камък и корозия. - Устойчив на налягане, вибрации и високи температури. - Не влияе на маркучите, съединенията и металите. Осигурява отлична циркулация на течностите и предотвратява прегряването на мотора. - Незабавно действие и дълготрайност. НАЧИН НА УПОТРЕБА: Проверете нивото на охладителната течност и ако е необходимо долейте! Задължително е охладителната система да е добре обезвъздушена! Разклатете енергично флакона! При отопление на максимално положение, изгасен и топъл двигател, налейте бавно флакона в радиатора или разширителния съд.Стартирайте двигателя на ниски обороти за 15 минути. ВНИМАНИЕ! За превозни средства над 80 000 км. BARDAHL Ви съветва да направите почистване с Bardahl-Препарат за промиване на радиатори-1096 преди да ползвате Bardahl-Спиране на течове на радиатори-1099! 1 флакон обработва до 10 л. охладителна течност. Съвместим с всички видове превозни средства, всички видове радиатори (алуминиеви или пластмасови, както и с всички видове  охлаждащи течности и антифризи Универсален, Тип С, Тип D ! Разфасовка: 500 мл. бутилка.  
      19 лв. цена с ДДС
    • Обезмаслител за радиатори BARDAHL BAR-1100 Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
      Информация:
      Пречиствателно (обезмасляващо) средство за радиатора и системата на охлаждането от моторно масло. Обезмасляващото средство е разработено с цел да разреши проблемите, възникващи при попадане на масло в охладителната система - прегряване на двигателя, пробив в уплътнението на главата на цилиндровия блок. Може да се използва при всички типове стари и нови поколения двигатели, както и при всеки тип радиатори. Съвместимо е с всички типове смазочно-охладителни течности и видове антифриз (типове C, D, универсални или специални за даден производител). Препоръчва се от най-големите производители на автомобили. Предимства на приложението. Превръща маслото в емулсия, която позволява напълно да се ликвидира наличието на масло в най труднодостъпните места в системата за охлаждане, отлично прочиства охладителните системи, предпазва маркучите и уплътнителите от изхабяване и разваляне, предотвратява подмяната на скъпо струващи резервни части, дава възможност на системите за охлаждане да функционират на оптимално ниво. Начин на приложение, дозиране и периодичност на използването: - Когато двигателят е студен, налейте една опаковка в радиатора или в разшрителното казанче. Включете системата за отопление на купето на автомобила, дайте възможност на двигателя да поработи на празен ход около 15 минути. Оставете двигателя да изстине, излейте емулсията от системата и промийте с чиста вода. Добавете в системата нова смазочно-охладителна течност. Една опаковка е достатъчна за 10 литра смазочно-охлаждащи емулсии (антифриз). Допълнителни препоръки: съветваме след обработката да се смени запушалката (тапата) в разширителното казанче. Препоръчваме също да се използва Stop Leak (артикул 14001) за запушване (запечатване) на малки течове, които не се виждат. Разфасовка: 500 ml бутилка  
      20 лв. цена с ДДС
    • Добавка за радиатор - Почистване на радиатор - 325мл Radiator Flush WYNNS AP388261 Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
      Информация:
      Информация:
      Информация:
      Почиств.радиатор - 325мл RADIATOR FLUSH
      15 лв. цена с ДДС
    • Добавка за радиатор - спира теч в радиатора 325мл Radiator Stop Leak WYNNS AP388262 Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
      Информация:

      Добавка за радиатор - спира теч в радиатора 325мл Radiator Stop Leak

      Wynn`s Radiator Stop Leak е продукт за спиране на течове в охладителната система и има антикорозионни свойства.

      Характеристики
      • Спира и предпазва от течове в радиатора и охладителната система.
      • Спира течове от уплътненията на главата.
      • Безвреден за гумени маркучи, уплътнения или други компоненти на системата.
      • Съвместим е с всички видове антифриз и охладителни течности, както и с охладителни течности по органична технология (ОАТ – Organic Acid Technology).
      • Създаден е така че да се избегне блокиране на водни пътища и температурните сензори.
      • Повишава защитата от корозия и ръжда.
      Приложение
      • Подходящ е за всички охладителни системи с „водно” охлаждане на бензинови, дизелови и LPG двигатели при наличие на минимални течове.
      • Може да се използва и с превантивна цел.
      Употреба
      • Стартирайте двигателя и изчакайте да достигне работна температура с всички механизми на позиция HOT(Топло)
      • Разклатете опаковката и изсипете цялото съдържание в охладителната система през разширителния съд или директно в радиатора.
      • Долейте охладителна течност, ако е необходимо.
      • Затворете системата и оставете двигателя да работи за около 5 минути, за да циркулира течността и да спре течовете.
      • Разфасовка от 325 мл обработва охладителна система с капацитет от 5 до 12 литра.
      • Ако охладителна течност е замърсена, почистете предварително системата с Wynn`s Radiator Flush, сменете охладителната течност с нова и добавете Radiator Stop Leak.
      12 лв. цена с ДДС
    • Добавка ATOMEX стоп лийк за радиатори XADO ХА 40913-3820653544738914813 Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
      Информация:
      ATOMEX Stop Leak Radiator е високоефективен продукт от последно поколение за отстраняване на течове в охладителната система на двигатели от всякакъв тип. Напълно елиминира течове, надеждно и трайно запечатва пукнатини и незначителни ( до 0,9 mm ) повреди в тръбопроводи и фуги. Проблем: Експлоатацията на автомобил с теч в охладителната система води до намаляване на нивото на охлаждащата течност, причинява прегряване на двигателя и изисква скъп ремонт. Решение: Навременното използване на продукта ще помогне за отстраняване на теча и възстановяване на правилната работа на охладителната система на двигателя. ПРЕДИМСТВА: Универсален продукт за бензинови и дизелови двигатели на автомобили и друга техника; Предпазва охладителната система от корозия и ръжда за дълго време; Неутрален към материалите на детайлите на охладителната система (уплътнения, гумени маркучи, алуминиеви, пластмасови и стоманени радиатори); Не съдържа киселини, не е токсичен; НАЧИН НА УПОТРЕБА: Загрейте двигателя до около 60 °C температура. Трябва да е топло, но не горещо; Изключете двигателя, разклатете добре бутилката и изсипете продукта в резервоара за охладителна система; Стартирайте двигателя и го оставете да работи на празен ход за 5-10 минути с включено вътрешно отопление; За да се предотварати последващ теч, препоръчително е веднага след смяна на охладителната течност да се постави отново продукта;​ Продуктът е съвместим с всички видове течности, използвани в автомобилните охладителни системи; ДОЗИРОВКА: Една опаковка от 250 мл. е предназначена за охладителна система до 12 литра; ВНИМАНИЕ !!! При горещ двигател охладителната система е под налягане. Внимавайте, когато отваряте капачката на радиатора / разширителния съд, може да излезе гореща пара или течност. ОПАКОВКА: Метална бутилка 250 мл., XA 40813
      30 лв. цена с ДДС
    • Добавка Radiator Flush промивка радиатор XADO ХВ 30032-3820653544738914820 Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
      Информация:
      Ефикасно и безопасно средство за надеждно почистване на охладителната система от натрупани отлагания, мръсотия и ръжда. ПРЕДИМСТВА: Ефективно и бързо само за 10 минути почиства охладителната и отоплителната система на автомобила; Образува защитно антикорозионно покритие върху детайлите на системата; Надеждно отстранява отлагания от котлен камък, ръжда и замърсявания в охладителната система; Неутрализира образувалите се киселини, предпазва системата от корозия; Повишава ефективността на охлаждане на двигателя; Неутрален по отношение на конструктивните материали на системата – сплави, алуминий, пластмаси и други уплътнения; НАЧИН НА УПОТРЕБА: Загрейте двигателя, но не до работна температура ( около 60°C ); Изключете двигателя и изсипете съдържанието на продукта в радиатора / разширителния съд на охладителната система; Стартирайте двигателя и осигурете неговата работа на празен ход за 10 минути с включено вътрешно отопление; Изключете двигателя и източете старата охладителна течност; Напълнете системата с вода и оставете двигателя да работи на празен ход 2 - 3 минути; Изключете двигателя, източете водата и напълнете системата с новата охладителна течност; ДОЗИРАНЕ: Една опаковка от 250 мл. е достатъчна за 10 - 12 литра охладителна течност; Препоръчва се прилагане на продукта преди всяка смяна на охладителната течност; ВНИМАНИЕ !!! При горещ двигател охладителната система е под налягане. Внимавайте, когато отваряте капачката на радиатора / разширителния съд, може да излезе гореща пара или течност. ОПАКОВКА: Пластмасова бутилка 250 мл., XB 30032
      15 лв. цена с ДДС
    • Добавка спиране на течове на радиатори 250 мл. XADO XB 50010-3820653544738915940 Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
      Информация:
      Stop Leak Liquid radiator sealer е предназначен за предотвратяване на течове от охладителната система. Това е последно поколение продукт за спиране на течове от охладителната система. Напълно елиминира течове, трайно и надеждно запечатва пукнатини до 0.9 мм. Елиминира течове от уплътненията на водната помпа и на цилиндровия блок. Предимства: • Предотвратява нуждата от скъпи ремонти. • Продукта има универсално приложение в бензинови и дизелови двигатели и всякакъв друг тип оборудване. • Съвместим с всякакъв тип охладителни течности. • Безопасен за детайлите на охладителната система ( гарнитури, гумени съединения, алуминиеви детайли, пластмасови детайли и метални радиатори). • Смазва водната помпа. • Предпазва охладителната система от ръжда и корозия. • Не съдържа киселини и не е токсичен. Начин на приложение: 1. Разклатете добре преди употреба. 2. Загрейте двигателя ( да е топъл но не и горещ). 3. Изгасете двигателя и отвийте леко капачката на радиатора или разширителния съд ( плавно да се изравни налягането на охладителната система с това на околната среда). 4. Отвийте до край капачката на радиатора или разширителния съд. 5. Изсипете VERYLUBE Stop Leak в радиатора или разширителния съд. 6. Завийте капачката на радиатора или разширителния съд 7. Пуснете двигателя да работи 5-10 мин. на празен ход с включен вентилатор на парното. Продукта е предназначен за охладителна система с капацитет до 12 л. Внимание : Антифриза в охладител ната система е под налягане, когато системата е загрята. Бъдете внимателни, когато отваряте радиатора/ охладителната система, защото при рязко отваряне на системата ще излезе (под налягане) голямо количество гореща охладителна течност и пара. За да избегнете евентуални течове от охладителната система, използвайте уплътнителя веднага след смяната на охладителната течност.
      18 лв. цена с ДДС
    Спирачна система
    Спирачна система
    Окачване на колелата
    Окачване на колелата
    Кормилна система
    Кормилна система
    Задвижване на колелата
    Задвижване на колелата
    Трансмисия
    Трансмисия
    Ремъчно задвижване
    Ремъчно задвижване
    Части за двигател
    Части за двигател
    Части за цилиндров блок
    Части за цилиндров блок
    Гарнитури
    Гарнитури
    Охладителна система
    Охладителна система
    Климатична система
    Климатична система
    Филтри
    Филтри
    Масла и течности
    Масла и течности
    Запалителна система
    Запалителна система
    Запалителна система - Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202)
    Затвори
    Датчици и сензори
    Датчици и сензори
    Горивна система
    Горивна система
    Електрическа система
    Електрическа система
    Стартова система
    Стартова система
    Почистване на стъклата
    Почистване на стъклата
    Ауспуси и гърнета
    Ауспуси и гърнета
    Едрогабаритни части
    Едрогабаритни части
    Светлини
    Светлини
    Интериор
    Интериор
    Добавки
    Добавки
    Тунинг
    Тунинг
    Автоаксесоари
    Автоаксесоари
    Задължително оборудване
    Задължително оборудване
    Инструменти
    Инструменти
    Технически характеристикиТехнически характеристики
    Общи данни Общи данни
    Запалителна система Запалителна система
    Система за гориво Система за гориво
    Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
    Данни за ходовата част Данни за ходовата част
    Спирачна уредба Спирачна уредба
    Електроника Електроника
    Консумативи Консумативи
    Осветление Осветление
    Интервали за смяна Интервали за смяна
    Общи данни
    Общи сведения основни стойности
    Вид на управлението на двигателя
    Ангренажен ремък
    Обороти при макс. мощност
    7000 1/min
    Обороти при макс. въртящ момент
    4800 1/min
    Максимален въртящ момент
    186 Nm
    Ход
    86,00 мм
    Вътрешен диаметър на цилиндъра
    86,00 мм
    Вентили за един цилиндър
    4
    Луфт на вентила - всмукателен клапан
    0,15 - 0,25 мм
    Луфт на вентила - изпускателен клапан
    0,28 - 0,38 мм
    Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
    45°
    Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
    45°
    Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
    5,960 - 5,975 мм
    Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
    5,955 - 5,970 мм
    Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
    4
    Последователност на запалване
    1-3-4-2
    Налягане при сгъстяване
    11,0 - 13,0 bar
    Степен на сгъстяване
    10,30 :1
    Минимално налягане на маслото при празен ход
    0,30 bar
    Максимално забавяне глава на цилиндъра
    при тръбното коляно
    0,200 - 0,300 мм
    Максимално забавяне глава на цилиндъра
    при двигателния блок
    0,200 мм
    Охладителна система
    Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
    0,74 - 1,03 bar
    Термостатът отваря при температура
    80° - 84°
    Вентилаторът на радиатора се изключва при температура
    83°
    Вентилаторът на радиатора се включва при температура
    93°
    Запалителна система
    Запалителна система стойности
    Момент на запалване
    -10°00'±1°00' - преди ГМТ + след ГМТ
    Максимален кабел на запалване съпротивление
    25000 Ohm
    Разстояние между електродите
    0,80 мм
    Разстояние между електродите
    със свещ за запалване с платинен централен електрод
    1,10 мм
    Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
    BKR6EYA
    Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
    със свещ за запалване с платинен централен електрод
    BKR6EP
    Запалителни свещи/нагревателни свещи други
    Denso, със свещ за запалване с платинен централен електрод
    PK20R8
    Запалителни свещи/нагревателни свещи други
    Denso
    K20R-U
    Вторично съпротивление - запалваща бобина
    студено
    12200±3200 Ohm
    -10°C - 50°C
    Вторично съпротивление - запалваща бобина
    топло
    14750±3350 Ohm
    50°C - 100°C
    Първично съпротивление запалваща бобина
    студено
    0,44±0,08
    -10°C - 50°C
    Първично съпротивление запалваща бобина
    топло
    0,55±0,10
    50°C - 100°C
    Система за гориво
    Система за гориво общи сведения
    Вид на моторното гориво
    OTTO 95 ROZ
    Обработка на сместа обозначение
    Впръскване на бензин
    Обработка на сместа тип
    ECCS EFI
    Налягане на системата
    2,30 - 2,70 bar
    с понижено налягане
    Контролни стойности за изгорелите газове
    Общи стойности, съществени за изгорелите газове
    Положение щепсел за диагноза
    Контактът за диагностика се намира на долния ръб на арматурното табло от страната на водача.
    photoicon
    Обороти на празен ход при скоростната кутия
    750 - 850 1/min
    Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
    700 - 800 1/min
    Минимална температура на моторното масло при AU
    80 °C
    Стойности за изгорелите газове бензин
    Момент на запалване
    -10°00'±1°00' - преди ГМТ + след ГМТ
    Съдържание на CO-при празен ход
    0,50 %
    Повишени обороти при празен ход
    2300 - 2800 1/min
    Съдържание на CO-при повишен празен ход
    0,30 %
    Максимално съдържание на HC-при празен ход
    100 ppm
    Стойност ламбда
    0,97 - 1,03 λ
    Данни за ходовата част
    Джанти и гуми
    Налягане при пълнене на гумите отпред
    195/65 R 14
    2,20 bar
    Налягане при пълнене на гумите отпред
    205/55 R 15
    2,40 bar
    Налягане при пълнене на гумите отзад
    195/65 R 14
    2,20 bar
    Налягане при пълнене на гумите отзад
    205/55 R 15
    2,40 bar
    Спирачна уредба
    Измерения на спирачката
    Дебелина на спирачния диск преден мост
    28,00 мм
    Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
    26,00 мм
    Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
    0,05 мм
    Дебелина на спирачния диск заден мост
    10,00 мм
    Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
    9,00 мм
    Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
    0,15 мм
    Диаметър на спирачния барабан заден мост
    Ръчна спирачка, Барабанна спирачка
    170,00 мм
    Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
    Ръчна спирачка, Барабанна спирачка
    171,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка преден мост
    12,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка преден мост
    с ос McPherson
    11,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка заден мост
    10,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
    1,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
    1,00 мм
    Електроника
    Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
    Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
    5500±1500 Ohm
    Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
    2500±500 Ohm
    Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
    1100±200 Ohm
    Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
    550±150 Ohm
    Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
    300±100 Ohm
    Съпротивление - впръскващи клапани
    13,40 - 14,20 Ohm
    при 20°C
    Съпротивление датчик - обороти на колелото
    800 - 2050 Ohm
    Общи сведения за електрическата част
    Напрежение на акумулатора
    12 волта
    Заряден ток за алтернатора
    70 ампера
    Напрежение на регулатора
    студено
    13,90 - 15,10 волта
    при 25°C
    Напрежение на регулатора
    топло
    13,50 - 14,30 волта
    при 115°C
    Мощност на стартера
    1,40 киловата
    Консумативи
    Количество запълващи вещества и спецификации
    Двигателно масло с филтър
    4,50 литра
    Вискозност моторно масло
    API SG
    10W-40, 15W-40, 20W-50
    Вискозност моторно масло
    API SH
    SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
    Спецификация двигателно масло
    API SG|API SH
    Масло за скоростната кутия
    2,60 литра
    Масло за скоростната кутия
    с LSD (самоблокиращ се диференциал)
    3,50 литра
    Спецификация масло за скоростна кутия
    API GL3 SAE 75W-90
    Масло за автоматична скоростна кутия
    2,20 литра
    Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
    ATF Dexron II
    Масло на диференциала заден мост
    1,60 литра
    Спецификация масло за преден мост
    ATF Dexron II
    Диференциално масло заден мост
    1,10 литра
    Спецификация масло за заден мост
    API GL5 SAE 80W-90
    Антифриз
    7,00 литра
    Спецификация охладителна течност
    Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
    Спирачна течност при смяна
    1,20 литра
    Спецификация спирачна течност
    DOT 3
    Спецификация охлаждащи средства
    R134a
    Масло климатична инсталация
    600 - 700 cm³
    Определящи са данните върху заводската табела на климатичния компресор.
    Спецификация охлаждащо масло
    Denso ND - OIL 6
    Осветление
    Предни фарове
    Къси светлини
    HB4 12V 51W P22d
    photoicon
    Дълги светлини
    HB3 12V 60W P20d
    photoicon
    Светлини за дневно каране
    Принадлежащи артикули
    DAY2
    Габарити
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Фарове за мъгла
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Мигач преден
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Мигач страничен
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Задни фарове
    Мигач заден
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Задна светлина
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Стоп
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Светлини за обратен ход
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Задни фарове за мъгла
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Осветление на табелата с регистрационния номер
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Допълнителни стопове
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Вътрешни лампи
    Вътрешно осветление
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Лампа в багажника
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Лампа за четене
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Интервали за смяна
    За сервизни данни
    Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
    не е предписано от производителя
    Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
    не е предписано от производителя
    Агрегатен ремък - интервал за проверка
    първоначално при 105.000 km / 7 години, след това на всеки 15.000 km / 1 години
    Въздушен филтър интервал за смяна
    на всеки 45.000 km/3 години
    Филтър за гориво интервал за смяна
    до 1998
    на всеки 90.000 km / 6 години
    Запалителни свещи интервал за смяна
    от 1999 и нагоре
    на всеки 60.000 km / 4 години
    Запалителни свещи интервал за смяна
    до 1998
    на всеки 30.000 km / 2 години
    Запалителни свещи интервал за смяна
    с иридийни запалителни свещи, със свещ за запалване с платинен централен електрод
    на всеки 90.000 km / 6 години
    Спирачна течност интервал за смяна
    на всеки 30.000 km / 2 години
    Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
    от 1999 и нагоре
    първо на 60.000 km / 3 години, след това всеки 30.000 km
    Червено/зелено
    Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
    до 1998
    първо на 60.000 km / 4 години, след това всяка 30.000 km / 2 година
    Моторно масло и филтър интервал за смяна
    на всеки 15.000 km / веднъж годишно
    Филтър купе интервал за смяна
    от 1999 и нагоре
    на всеки 30.000 km / 2 години
    Луфт на клапана - проверочен режим.
    на всеки 90.000 km / 6 години
    Течност за съединителя интервал за смяна
    на всеки 30.000 km / 2 години
    Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
    Toyota Celica Convertible (T20) 2.0 i 16V (ST202) - 170 коня Въведете рама
    Toyota Запази
    Изчисти цялата история

    ТОП производители

    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    30 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Vasil Atanasov
    Vasil Atanasov
    30 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Denis Venev
    Denis Venev
    30 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Anonymous SH
    Anonymous SH
    30 April 2024
    star star star star star
    Интуитивен интерфейс и лесно меню по подразбиране,много добре. G
    Krasimir Dimitrov
    Krasimir Dimitrov
    29 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Nikolai Sokolov
    Nikolai Sokolov
    29 April 2024