Електрическа система на двигателя за Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4 - 75 коня бензин FXDA, FXDB, FXDC, FXDD - онлайн магазин
Ford Focus 1 Turnier (DNW)
75 к.с - бензин
04.1999 - 03.2005
Марка: Ford
Модел: Focus 1 Turnier (DNW)
Модиф.: 1.4 - бензин
Шаси: фургон/комби
Година: 04.1999 - 03.2005
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1388 куб. см.
Мощност: 75 к.с / 55 kW
Kод двигател: FXDA, FXDB, FXDC, FXDD
Гараж+
-
още
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
вид на монтаж:
вертикално завинтване
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без кабел
номинално напрежение [V]:
12 волт
съпротивление [Ом]:
400 ом
вид на датчика:
индуктивен датчик
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
Страна: пред катализатор
норма за изгорелите газове:
Euro3
страна на монтаж:
пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
дължина на кабела [mm]:
400 mm
изпускателна система:
пред катализатор
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
брой на щепселните контакти:
4 -щифтен
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на дупките за закрепване:
2
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без кабел
съпротивление [Ом]:
500 ом
номинално напрежение [V]:
12 волт
съпротивление [Ом]:
530 ом
съответства на цвета на оригиналната част:
черен
вид на датчика:
индуктивен датчик
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
дата на производство от:
15.07.2000
ламбда-сонда:
диагностична сонда
дата на производство от:
15.08.2000
ламбда-сонда:
регулираща сонда
брой на жичките (проводници):
4 -жилен
електронапрежение [V]:
12 волт
дължина на кабела [mm]:
400 mm
-
още
-
още
Страна: пред катализатор
година на производство от:
08.2000
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
норма за изгорелите газове:
EEC 2000
норма за изгорелите газове:
Евро 4 (D4)
обща дължина [mm]:
511 mm
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
0258005729
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
Търговски номер:
0258005729, LS 5718, LSH-25C
-
още
Страна: пред катализатор
година на производство от:
08.2000
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
норма за изгорелите газове:
EEC 2000
норма за изгорелите газове:
Евро 4 (D4)
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
контакт/клема:
конектора, може да се нуждае от регулиране
Търговски номер:
LS 5729, LSH-25C
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
норма за изгорелите газове:
96 EEC (ЕИО)
обща дължина [mm]:
400 mm
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
0258986615
Търговски номер:
0 258 986 615, LS 6155, LSF-4.2
-
още
Страна: след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
страна на монтаж:
след катализатора
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
контакт/клема:
конектора, може да се нуждае от регулиране
Търговски номер:
LS 602, LSF-4.2
-
още
Страна: след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
страна на монтаж:
след катализатора
обща дължина [mm]:
422 mm
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
250000 км
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
0258986602
Търговски номер:
0 258 986 602, LS 31603, LSF-4.2
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
норма за изгорелите газове:
96 EEC (ЕИО)
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
контакт/клема:
конектора, може да се нуждае от регулиране
Търговски номер:
LS 615, LSF-4.2
-
още
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
вид на датчика:
индуктивен датчик
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без кабел
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на щепселните контакти:
6 -щифтен
-
още
налягане [bar]:
0,015 бар
мярка на резбата:
NPT 1/4-18
брой на щепселните контакти:
1 -щифтен
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
NPT3/8-18
мярка на резбата:
NPT 3/8-18
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
M12*1.5
мярка на резбата:
M 12-6g
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
Съпротивление от [Ом]:
400 ом
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
норма за изгорелите газове:
Евро 3 (D3)
норма за изгорелите газове:
Евро 4 (D4)
страна на монтаж:
пред катализатор
дължина на кабела [mm]:
375 mm
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
-
още
Страна: пред катализатор след катализатора
ламбда-сонда:
регулираща сонда
норма за изгорелите газове:
Евро 3 (D3)
страна на монтаж:
пред катализатор
ламбда-сонда:
диагностична сонда
страна на монтаж:
след катализатора
дължина на кабела [mm]:
390 mm
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
-
още
Страна: след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
страна на монтаж:
след катализатора
дължина на кабела [mm]:
339 mm
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
-
още
брой на щепселните контакти:
6 -щифтен
изпълнение на щекера:
Мъжки
електронапрежение [V]:
12 волт
препоръчани ремонти:
въздушен филтър
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
вид на експлоатация:
механичен
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
-
още
размер външна резба:
M12 x 1,75
външна резба [mm]:
M12 x 1,75 mm
-
още
-
още
вид на съпротивлението:
сензор за количество с нажежаема жичка
допълващ артикул /допълваща информация:
с уплътнение
-
още
външен диаметър [mm]:
18 mm
външен диаметър [mm]:
18,0 mm
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
дълбочина на монтаж [mm]:
37,5 mm
-
още
изпускателна система:
пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
норма за изгорелите газове:
Евро 3 (D3)
обща дължина [mm]:
530 mm
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
дълбочина на монтаж [mm]:
33,8 mm
-
още
форма на корпуса на щекера:
овален
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
3/8\"x18
изпълнение на щекера:
Женски
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
вариант на екипировка:
FIRST FIT
Търговски номер:
72421484
-
още
Серия:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
работно напрежение [V]:
12 волт
вид на датчика:
пасивен сензор
вид на датчика:
индуктивен датчик
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без кабел
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
-
още
размер външна резба:
M12 x 1,75
външна резба [mm]:
M12 x 1,75 mm
-
още
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
мярка на резбата:
1/4-18NPT
Търговски номер:
EPS 1.800.011, KW 500 011
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
мярка на резбата:
M12x1,75
Търговски номер:
EPS 1.830.294, KW 530 294
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
мярка на резбата:
3/818NPT
Търговски номер:
EPS 1.830.363, KW 530 363
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent черен
Дължина измервателен датчик [mm]:
37,5 mm
Търговски номер:
EPS 1.953.037, KW 453 037
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
Търговски номер:
EPS 1.957.091, KW 457 091
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
обурудване на автомобила:
за автомобили с темпомат
вид на експлоатация:
механичен
Търговски номер:
EPS 1.810.140, KW 510 140
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
обурудване на автомобила:
за автомобили без темпомат
вид на експлоатация:
механичен
Търговски номер:
EPS 1.810.171, KW 510 171
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
Дължина измервателен датчик [mm]:
33,5 mm
Търговски номер:
EPS 1.953.189, KW 453 189
-
още
Серия:
Q+, original equipment manufacturer quality
електронапрежение [V]:
12 волт
за номер артикул:
V25-72-1008
тип на корпуса:
без корпус
брой на щепселните контакти:
6 -щифтен
не се изисква връщане на старата част:
препоръчани ремонти:
въздушен филтър
Търговски номер:
1 072 308
-
още
мярка на резбата:
3/8\" 18 NPTF
-
още
мярка на резбата:
M12x1,75
-
още
вид на датчика:
пасивен сензор
съпротивление [Ом]:
380 ом
-
още
ламбда-сонда:
регулираща сонда
-
още
съпротивление [Ом]:
450 ом
вид на експлоатация:
електрически
вид на датчика:
пасивен сензор
-
още
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
M12x1.5
-
още
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
за OE-номер:
3F1A12A648AA
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
3/8 NPT
-
още
налягане на превключвател (датчик) [bar]:
0,3 бар
мярка на резбата:
1/4x18 NPTF
вид на датчика:
сензор от затворен тип
включваща функция:
нормално затворен ключ
-
още
мярка на резбата:
3/8x18 NPTF
-
още
ламбда-сонда:
диагностична сонда
изпускателна система:
след катализатора
дължина на кабела [mm]:
400 mm
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
норма за изгорелите газове:
Euro3
дължина на кабела [mm]:
525 mm
-
още
съпротивление [Ом]:
450 ом
-
още
технически информационен номер:
circuit N.C.
мярка на резбата:
1/4\'\' x 18 NPT
присъединителна резба:
1/4\'\' x 18 NPT
налягане на превключвател (датчик) [bar]:
0,3 бар
-
още
мярка на резбата:
M12 x 1,75
присъединителна резба:
M12 x 1,75
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
съпротивление [Ом]:
380 ом
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
дълбочина на монтаж [mm]:
37,5 mm
-
още
съпротивление [Ом]:
380 ом
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
дълбочина на монтаж [mm]:
37,5 mm
алтернативен ремонтен комплект:
550037
-
още
дълбочина на монтаж [mm]:
33 mm
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
съпротивление [Ом]:
470 ом
алтернативен ремонтен комплект:
550111
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
външна резба [mm]:
M12 x 1,75 mm
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
M12 x 1,75
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
Дължина измервателен датчик [mm]:
37,5 mm
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без провод
-
още
Страна: след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
страна на монтаж:
след катализатора
ламбда-сонда:
ламбда сонда (палец елемент)
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
контакт/клема:
конектора, може да се нуждае от регулиране
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
-
още
ламбда-сонда:
регулираща сонда
норма за изгорелите газове:
96 EEC (ЕИО)
контакт/клема:
конектора, може да се нуждае от регулиране
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
-
още
ламбда-сонда:
регулираща сонда
норма за изгорелите газове:
96 EEC (ЕИО)
обща дължина [mm]:
400 mm
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без кабел
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
мярка на резбата:
1/4-18NPT
Търговски номер:
Facet 7.0011, Kw 500 011
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
мярка на резбата:
M12x1,75
Търговски номер:
Facet 7.3294, Kw 530 294
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
мярка на резбата:
3/818NPT
Търговски номер:
Facet 7.3363, Kw 530 363
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent черен
Дължина измервателен датчик [mm]:
37,5 mm
Търговски номер:
Facet 9.0037, Kw 453 037
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
Търговски номер:
Facet 9.3091, Kw 457 091
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
обурудване на автомобила:
за автомобили с темпомат
вид на експлоатация:
механичен
Търговски номер:
Facet 7.1140, Kw 510 140
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
обурудване на автомобила:
за автомобили без темпомат
вид на експлоатация:
механичен
Търговски номер:
Facet 7.1171, Kw 510 171
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
Дължина измервателен датчик [mm]:
33,5 mm
Търговски номер:
Facet 9.0189, Kw 453 189
-
още
ламбда-сонда:
регулираща сонда
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без щекер
Търговски номер:
OZA624-E4
-
още
ламбда-сонда:
регулираща сонда
Търговски номер:
OZA806-EE33
-
още
година на производство от:
07.2000
ламбда-сонда:
диагностична сонда
Търговски номер:
OZA836-EE13
-
още
Страна: отпред пред катализатор
нетно тегло [g]:
140 грам
ламбда-сонда:
регулираща сонда
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
страна на монтаж:
пред катализатор
производствен номер:
ESL-FR-000
-
още
Страна: отпред отдолу отпред отляво отпред отдясно отзад горе пред катализатор след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
производствен номер:
ESL-SK-000
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
отпред отляво
страна на монтаж:
отпред отдясно
тип на трансмисията:
ръчна трансмисия 5-степенна
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
тип на трансмисията:
автоматична шестстепенна трансмисия
вид на експлоатация:
електрически
страна на монтаж:
пред катализатор
страна на монтаж:
след катализатора
-
още
производствен номер:
EPP-FR-000
-
още
година на производство от:
08.2000
изпускателна система:
пред катализатор
за норма на изгорелите газове на производител:
EEC 2000
норма за изгорелите газове:
Евро 4 (D4)
ламбда-сонда:
регулираща сонда
дължина на кабела [mm]:
511 mm
-
още
-
още
-
още
брой на жичките (проводници)
4.0
-
още
ограничение за производител
DENSO
дължина на кабела [mm]
265.0
-
още
ограничение за производител
DENSO
дължина на кабела [mm]
260.0
-
още
дължина на кабела [mm]
650.0
-
още
-
още
-
още
-
още
Тип
Диагностика ;
·
Контрол
-
още
за OE-номер:
0258 003 348
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
брой на жичките (проводници)
4.0
препоръчителен интервал за смяна [километри]
250000.0
-
още
брой на жичките (проводници)
3.0
препоръчителен интервал за смяна [километри]
100000.0
Спирачна система
Спирачна система -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Окачване на колелата
Окачване на колелата -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Кормилна система
Кормилна система -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Задвижване на колелата
Задвижване на колелата -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Трансмисия
Трансмисия -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Части за двигател
Части за двигател -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Гарнитури
Гарнитури -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Охладителна система
Охладителна система -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Климатична система
Климатична система -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Отопление и вентилация
Отопление и вентилация -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Филтри
Филтри -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Масла и течности
Масла и течности -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Запалителна система
Запалителна система -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Датчици и сензори
Датчици и сензори -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Горивна система
Горивна система -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Електрическа система
Електрическа система -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Стартова система
Стартова система -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Почистване на стъклата
Почистване на стъклата -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Едрогабаритни части
Едрогабаритни части -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Светлини
Светлини -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Интериор
Интериор -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Добавки
Добавки -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Тунинг
Тунинг -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Автоаксесоари
Автоаксесоари -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Задължително оборудване
Задължително оборудване -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4Инструменти
Инструменти -
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Ford Focus 1 Turnier (DNW) 1.4 - 75 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история