МАП сензор за Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3 - 690 коня бензин F 140 ED - онлайн магазин
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T
690 к.с - бензин
от 04.2016
Марка: Ferrari
Модел: GTC4 Lusso, Lusso T
Модиф.: 6.3 - бензин
Шаси: купе
Година: от 04.2016
Задвижване: 4x4
Цил./Куб.: 12 цил. / 6262 куб. см.
Мощност: 690 к.с / 507 kW
Kод двигател: F 140 ED
Гараж+
-
още
година на производство до:
09.2020
-
още
година на производство до:
09.2020
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
вид на експлоатация:
пневматичен
вид на експлоатация:
пневматичен
вид на експлоатация:
пневматичен
технически информационен номер:
SI 1013-11
вид на експлоатация:
пневматичен
вид на експлоатация:
пневматичен
технически информационен номер:
SI 1013-11
-
още
налягане [Pa] от:
11000 паскал
налягане [Pa] от:
11000 паскал
електронапрежение [V]:
12 волт
електронапрежение [V]:
12 волт
налягане [Pa] до:
307000 паскал
налягане [Pa] от:
11000 паскал
електронапрежение [V]:
12 волт
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
налягане [Pa] до:
307000 паскал
налягане [Pa] до:
307000 паскал
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
налягане [Pa] до:
307000 паскал
номинално напрежение [V]:
5 волт
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
електронапрежение от [V]:
0,250 волт
номинално напрежение [V]:
5 волт
номинално напрежение [V]:
5 волт
номинално напрежение [V]:
5 волт
електронапрежение от [V]:
0,250 волт
електронапрежение от [V]:
0,250 волт
напрежение до [V]:
4,750 волт
съпротивление [Ом]:
2080 ом
електронапрежение от [V]:
0,250 волт
напрежение до [V]:
4,750 волт
напрежение до [V]:
4,750 волт
електронапрежение [V]:
12 волт
съпротивление [Ом]:
2080 ом
съпротивление [Ом]:
2080 ом
напрежение до [V]:
4,750 волт
съпротивление [Ом]:
2080 ом
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
налягане от [kPA]:
27 килопаскал
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
налягане от [kPA]:
27 килопаскал
налягане от [kPA]:
27 килопаскал
-
още
Серия:
ORIGINAL ERSATZTEIL
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
налягане [Pa] от:
20000 паскал
налягане [Pa] от:
20000 паскал
налягане [Pa] от:
20000 паскал
налягане [Pa] до:
256000 паскал
налягане [Pa] до:
256000 паскал
налягане [Pa] до:
256000 паскал
-
още
вид на експлоатация:
електрически
вид на експлоатация:
електрически
Търговски номер:
AMM19733, APS23
-
още
вид на експлоатация:
електрически
вид на експлоатация:
електрически
вид на експлоатация:
електрически
вид на експлоатация:
електрически
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
Серия:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
работно напрежение [V]:
12 волт
налягане [bar] от:
0,26 бар
налягане [bar] до:
2,43 бар
работно напрежение [V]:
12 волт
налягане [bar] от:
0,26 бар
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
налягане [bar] до:
2,43 бар
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
изходящо напрежение от [V]:
0,386 волт
изходящо напрежение от [V]:
0,386 волт
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
изходящо напрежение от [V]:
0,386 волт
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
изходящо напрежение до [V]:
4,75 волт
изходящо напрежение до [V]:
4,75 волт
изходящо напрежение от [V]:
0,386 волт
изходящо напрежение до [V]:
4,75 волт
изходящо напрежение до [V]:
4,75 волт
Търговски номер:
EPS 1.993.055, KW 493 055
-
още
Диапазон на измерване от [kPa]:
20 килопаскал
Диапазон на измерване от [kPa]:
20 килопаскал
Диапазон на измерване от [kPa]:
20 килопаскал
Диапазон на измерване от [kPa]:
20 килопаскал
Диапазон на измерване до [kPa]:
256 килопаскал
Диапазон на измерване до [kPa]:
256 килопаскал
Диапазон на измерване до [kPa]:
256 килопаскал
Диапазон на измерване до [kPa]:
256 килопаскал
диапазон на измерване от [V]:
0,3855 волт
диапазон на измерване от [V]:
0,3855 волт
диапазон на измерване от [V]:
0,3855 волт
диапазон на измерване от [V]:
0,3855 волт
Диапазон на измерване до [V]:
4,75 волт
Диапазон на измерване до [V]:
4,75 волт
Диапазон на измерване до [V]:
4,75 волт
Диапазон на измерване до [V]:
4,75 волт
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
алтернативен ремонтен комплект:
550097
алтернативен ремонтен комплект:
550097
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
налягане [Pa] от:
20000 паскал
налягане [Pa] от:
20000 паскал
налягане [Pa] до:
250000 паскал
налягане [Pa] до:
250000 паскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
Налягане до [kPA]:
250 килопаскал
Налягане до [kPA]:
250 килопаскал
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
овален
форма на корпуса на щекера:
овален
брой на дупките за закрепване:
1
брой на дупките за закрепване:
1
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
за OE-номер:
000 3121 V003
за OE-номер:
22 36 537 95R
за OE-номер:
000 3121 V003
за OE-номер:
22 36 537 95R
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
овален
форма на корпуса на щекера:
овален
брой на дупките за закрепване:
1
брой на дупките за закрепване:
1
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
за OE-номер:
000 3121 V003
за OE-номер:
000 3121 V003
за OE-номер:
22 36 537 95R
за OE-номер:
22 36 537 95R
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
овален
брой на дупките за закрепване:
1
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
форма на корпуса на щекера:
овален
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
брой на дупките за закрепване:
1
за OE-номер:
000 3121 V003
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
за OE-номер:
22 36 537 95R
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
за OE-номер:
000 3121 V003
за OE-номер:
22 36 537 95R
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
овален
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на дупките за закрепване:
1
форма на корпуса на щекера:
овален
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
брой на дупките за закрепване:
1
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
форма на корпуса на щекера:
овален
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
брой на дупките за закрепване:
1
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
за OE-номер:
000 3121 V003
за OE-номер:
000 3121 V003
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
за OE-номер:
22 36 537 95R
за OE-номер:
22 36 537 95R
за OE-номер:
000 3121 V003
за OE-номер:
22 36 537 95R
-
още
доп. артикул/доп. инфо. 2:
артикулния номер трябва да се определи чрез диагност. тестер
доп. артикул/доп. инфо. 2:
артикулния номер трябва да се определи чрез диагност. тестер
доп. артикул/доп. инфо. 2:
артикулния номер трябва да се определи чрез диагност. тестер
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
налягане от [kPA]:
20 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
Налягане до [kPA]:
256 килопаскал
изходящо напрежение от [V]:
0,386 волт
изходящо напрежение от [V]:
0,386 волт
изходящо напрежение до [V]:
4,75 волт
изходящо напрежение до [V]:
4,75 волт
Търговски номер:
Facet 10.3055, Kw 493 055
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
овален
форма на корпуса на щекера:
овален
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
електронапрежение [V]:
12 волт
електронапрежение [V]:
12 волт
вид на експлоатация:
електрически
допълващ артикул /допълваща информация:
без жило
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
допълващ артикул /допълваща информация:
без жило
вид на експлоатация:
електрически
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
вид на експлоатация:
електрически
допълващ артикул /допълваща информация:
без жило
вид на експлоатация:
електрически
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
Диапазон на измерване от [kPa]:
20,0 килопаскал
Диапазон на измерване до [kPa]:
256,0 килопаскал
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без интегриран сензор за температура на въздуха
Търговски номер:
EPBMBN3-V001Z
Спирачна система
Спирачна система -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Кормилна система
Кормилна система -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Филтри
Филтри -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Масла и течности
Масла и течности -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Датчици и сензори
Датчици и сензори -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Горивна система
Горивна система -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Електрическа система
Електрическа система -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Стартова система
Стартова система -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Почистване на стъклата
Почистване на стъклата -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Интериор
Интериор -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Добавки
Добавки -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Тунинг
Тунинг -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Автоаксесоари
Автоаксесоари -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Задължително оборудване
Задължително оборудване -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3Инструменти
Инструменти -
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Ferrari GTC4 Lusso, Lusso T 6.3 - 690 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история