Семеринг за Rover 200 Coupe (XW) 216 - 112 коня бензин 16 K4F - онлайн магазин
Rover 200 Coupe (XW)
112 к.с - бензин
01.1996 - 12.1997
Марка: Rover
Модел: 200 Coupe (XW)
Модиф.: 216 - бензин
Шаси: купе
Година: 01.1996 - 12.1997
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1588 куб. см.
Мощност: 112 к.с / 82 kW
Kод двигател: 16 K4F
Гараж+
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
вид на радиален семеринг:
A SL
тип на въртене:
дясно въртене
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
вид на радиален семеринг:
A SL
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
материал:
FPM (Флоур-каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
дясно въртене
материал:
FPM (Флоур-каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
27,5 mm
вътрешен диаметър [mm]:
27,50 mm
външен диаметър [mm]:
39,50 mm
външен диаметър [mm]:
39,5 mm
тип на въртене:
дясно въртене
вид на радиален семеринг:
827S RD
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
79,9 mm
вътрешен диаметър [mm]:
79,95 mm
външен диаметър [mm]:
116,00 mm
външен диаметър [mm]:
116 mm
външен диаметър [mm]:
126,00 mm
посока на въртене:
въртене по посока срещу часовниковата стрелка
външен диаметър [mm]:
126 mm
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
вид на радиален семеринг:
829S LD W
-
още
Страна: отзад
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
вътрешен диаметър [mm]:
30,00 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
външен диаметър [mm]:
40,00 mm
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
вид на радиален семеринг:
827S LD W
посока на въртене:
въртене по посока срещу часовниковата стрелка
-
още
Страна: отпред
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
вътрешен диаметър [mm]:
30,00 mm
външен диаметър [mm]:
40,00 mm
тип на въртене:
дясно въртене
вид на радиален семеринг:
827S RD W
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията Капак на клапаните (на цилиндровата глава) Капак на клапаните (на цилиндровата глава)
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
страна на монтаж:
Капак на клапаните (на цилиндровата глава)
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
-
още
Страна: отпред двигателен мост
страна на монтаж:
двигателен мост
вътрешен диаметър 1 [mm]:
30 mm
външен диаметър 1 [mm]:
40 mm
материал:
FPM (Флоур-каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
дясно въртене
Търговски номер:
82027628, BASLRD
-
още
Страна: челна страна цилиндрова глава
страна на монтаж:
челна страна
страна на монтаж:
цилиндрова глава
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
-
още
Страна: челна страна цилиндрова глава
страна на монтаж:
челна страна
страна на монтаж:
цилиндрова глава
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията цилиндрова глава
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
вариант на екипировка:
For Transmission End
страна на монтаж:
цилиндрова глава
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
40 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
външен диаметър 1 [mm]:
40 mm
вътрешен диаметър 1 [mm]:
30 mm
Спирачна система
Спирачна система -
Rover 200 Coupe (XW) 216Окачване на колелата
Окачване на колелата -
Rover 200 Coupe (XW) 216Кормилна система
Кормилна система -
Rover 200 Coupe (XW) 216Задвижване на колелата
Задвижване на колелата -
Rover 200 Coupe (XW) 216Трансмисия
Трансмисия -
Rover 200 Coupe (XW) 216Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
Rover 200 Coupe (XW) 216Части за двигател
Части за двигател -
Rover 200 Coupe (XW) 216Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
Rover 200 Coupe (XW) 216Гарнитури
Гарнитури -
Rover 200 Coupe (XW) 216Охладителна система
Охладителна система -
Rover 200 Coupe (XW) 216Климатична система
Климатична система -
Rover 200 Coupe (XW) 216Отопление и вентилация
Отопление и вентилация -
Rover 200 Coupe (XW) 216Филтри
Филтри -
Rover 200 Coupe (XW) 216Масла и течности
Масла и течности -
Rover 200 Coupe (XW) 216Запалителна система
Запалителна система -
Rover 200 Coupe (XW) 216Датчици и сензори
Датчици и сензори -
Rover 200 Coupe (XW) 216Горивна система
Горивна система -
Rover 200 Coupe (XW) 216Електрическа система
Електрическа система -
Rover 200 Coupe (XW) 216Стартова система
Стартова система -
Rover 200 Coupe (XW) 216Почистване на стъклата
Почистване на стъклата -
Rover 200 Coupe (XW) 216Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
Rover 200 Coupe (XW) 216Едрогабаритни части
Едрогабаритни части -
Rover 200 Coupe (XW) 216Светлини
Светлини -
Rover 200 Coupe (XW) 216Интериор
Интериор -
Rover 200 Coupe (XW) 216Добавки
Добавки -
Rover 200 Coupe (XW) 216Тунинг
Тунинг -
Rover 200 Coupe (XW) 216Автоаксесоари
Автоаксесоари -
Rover 200 Coupe (XW) 216Задължително оборудване
Задължително оборудване -
Rover 200 Coupe (XW) 216Инструменти
Инструменти -
Rover 200 Coupe (XW) 216
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Rover 200 Coupe (XW) 216 - 112 коня Въведете рама
Запази
Ford Mondeo 4 Turnier 2.0 LPG - 145 коня Въведете рама
Запази
MAN CLA 18.280 FC, FRC - 280 коня Въведете рама
Запази
Mercedes C-class Estate (s202) C 180 T (202.078) - 122 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история