Семеринг за диференциал за Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90 - 90 коня дизел RHY (DW10TD) - онлайн магазин
Citroen Xantia Break X1
90 к.с - дизел
03.1999 - 04.2003
Марка: Citroen
Модел: Xantia Break X1
Модиф.: 2.0 HDI 90 - дизел
Шаси: комби
Година: 03.1999 - 04.2003
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1997 куб. см.
Мощност: 90 к.с / 66 kW
Kод двигател: RHY (DW10TD)
Гараж+
-
още
Страна: дясно
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
вътрешен диаметър [mm]:
29,9 mm
външен диаметър [mm]:
47 mm
тип на въртене:
дясно въртене
-
още
Страна: ляво
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
вътрешен диаметър [mm]:
40 mm
външен диаметър [mm]:
58 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
променлива резба
материал:
FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: дясно
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
вътрешен диаметър [mm]:
29,9 mm
външен диаметър [mm]:
47 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
дясно въртене
материал:
АСМ (полиакрилен каучук)
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: отпред отпред отляво
тип на трансмисията:
за ръчна трансмисия
не е за трансмисия-ID:
ML5T
вътрешен диаметър [mm]:
40 mm
вътрешен диаметър [mm]:
40,0 mm
външен диаметър [mm]:
58 mm
външен диаметър [mm]:
58,0 mm
материал:
АСМ (полиакрилен каучук)
страна на монтаж:
отпред отляво
-
още
Страна: отпред отдясно
тип на трансмисията:
за ръчна трансмисия
не е за трансмисия-ID:
ML5T
вътрешен диаметър [mm]:
25,5 mm
вътрешен диаметър [mm]:
28 mm
вътрешен диаметър [mm]:
28,0 mm
външен диаметър [mm]:
47 mm
външен диаметър [mm]:
47,0 mm
материал:
АСМ (полиакрилен каучук)
страна на монтаж:
отпред отдясно
-
още
Страна: двустранен
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
не е за трансмисия-ID:
ML5T
материал:
АСМ (полиакрилен каучук)
страна на монтаж:
двустранен
-
още
Страна: изход дясно
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
вътрешен диаметър [mm]:
29,9 mm
вътрешен диаметър [mm]:
29,90 mm
външен диаметър [mm]:
47 mm
външен диаметър [mm]:
47,00 mm
тип на въртене:
дясно въртене
вид на радиален семеринг:
827S RD W
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
да се спазван инструкциите за монтаж:
-
още
Страна: предна ос ляво изход
страна на монтаж:
предна ос
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
материал:
FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
40,00 mm
вътрешен диаметър [mm]:
40 mm
външен диаметър [mm]:
58 mm
външен диаметър [mm]:
58,00 mm
тип на въртене:
променлива резба
вид на радиален семеринг:
827S DD W
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
посока на въртене:
въртене по посока срещу часовниковата стрелка
свързан с посоката на движение:
-
още
Страна: предна ос дясно изход
страна на монтаж:
предна ос
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
27,94 mm
вътрешен диаметър [mm]:
27,9 mm
външен диаметър [mm]:
56,00 mm
външен диаметър [mm]:
56 mm
външен диаметър [mm]:
56,0 mm
тип на въртене:
дясно въртене
вид на радиален семеринг:
827SW
-
още
Страна: изход дясно
материал:
FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
32,00 mm
вътрешен диаметър [mm]:
32 mm
външен диаметър [mm]:
50,00 mm
външен диаметър [mm]:
50 mm
тип на въртене:
дясно въртене
вид на радиален семеринг:
827S RD W
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
-
още
Страна: изход дясно
вътрешен диаметър 1 [mm]:
32 mm
външен диаметър 1 [mm]:
50 mm
материал:
FPM (Флоур-каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
дясно въртене
Търговски номер:
82015493, BAVISLSFRDX7, BAVISLSFRDX7 Simmerring
-
още
Страна: предна ос изход ляво
страна на монтаж:
предна ос
вътрешен диаметър 1 [mm]:
40 mm
външен диаметър 1 [mm]:
58 mm
материал:
FPM (Флоур-каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
променлива резба
Търговски номер:
82020137, BAVISLSFDRW, BAVISLSFDRW Simmerring
-
още
Страна: предна ос отдясно изход
код на двигателя:
RHY (DW10TD)
страна на монтаж:
на предната ос отдясно
вътрешен диаметър 1 [mm]:
27,9 mm
външен диаметър 1 [mm]:
56 mm
вътрешен диаметър 1 [mm]:
27,94 mm
материал:
FPM (Флоур-каучук)
тип на въртене:
дясно въртене
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
Търговски номер:
82026878, BASLRDX7 Simmerring
-
още
Страна: предна ос изход дясно
страна на монтаж:
предна ос
вътрешен диаметър 1 [mm]:
29,9 mm
външен диаметър 1 [mm]:
47 mm
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
дясно въртене
Търговски номер:
82028963, BASLSFRDX7, BASLSFRDX7 Simmerring
-
още
Страна: предна ос отляво изход
код на двигателя:
RHY (DW10TD)
страна на монтаж:
на предната ос отляво
вътрешен диаметър 1 [mm]:
40 mm
външен диаметър 1 [mm]:
54 mm
материал:
АСМ (полиакрилен каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
Търговски номер:
82034245, BASLRSX7 Simmerring
-
още
Страна: отпред отпред отляво
тип на трансмисията:
за ръчна трансмисия
не е за трансмисия-ID:
ML5T
вътрешен диаметър [mm]:
40 mm
вътрешен диаметър [mm]:
40,0 mm
външен диаметър [mm]:
58 mm
външен диаметър [mm]:
58,0 mm
материал:
АСМ (полиакрилен каучук)
страна на монтаж:
отпред отляво
-
още
Страна: отпред отдясно
тип на трансмисията:
за ръчна трансмисия
не е за трансмисия-ID:
ML5T
вътрешен диаметър [mm]:
25,5 mm
вътрешен диаметър [mm]:
28 mm
вътрешен диаметър [mm]:
28,0 mm
външен диаметър [mm]:
47 mm
външен диаметър [mm]:
47,0 mm
материал:
АСМ (полиакрилен каучук)
страна на монтаж:
отпред отдясно
-
още
Страна: дясно
вътрешен диаметър [mm]:
32 mm
външен диаметър [mm]:
50 mm
-
още
Страна: ляво
вътрешен диаметър [mm]:
40 mm
външен диаметър [mm]:
58 mm
-
още
Страна: предна ос дясно
страна на монтаж:
предна ос
вътрешен диаметър [mm]:
29,8 mm
външен диаметър [mm]:
48 mm
-
още
Страна: ляво
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
вътрешен диаметър [mm]:
40 mm
външен диаметър [mm]:
54 mm
материал:
FPM (Флоур-каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
-
още
Страна: дясно
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
ID на трансмисията:
4HP14
вътрешен диаметър [mm]:
27,94 mm
външен диаметър [mm]:
56 mm
материал:
FPM (Флоур-каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
дясно въртене
-
още
Страна: ляво
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
ID на трансмисията:
4HP14
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
вътрешен диаметър [mm]:
40 mm
външен диаметър [mm]:
58 mm
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk)
тип на въртене:
променлива резба
-
още
Страна: дясно
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
ID на трансмисията:
4HP14
вътрешен диаметър [mm]:
29,9 mm
външен диаметър [mm]:
47 mm
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
дясно въртене
-
още
Страна: изход
външен диаметър 1 [mm]:
58 mm
вътрешен диаметър 1 [mm]:
40 mm
материал:
NBR (Нитрил-Бутадиен-Каучук)
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
50 mm
външен диаметър 1 [mm]:
58 mm
вътрешен диаметър 1 [mm]:
36 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
50 mm
външен диаметър 1 [mm]:
58 mm
вътрешен диаметър 1 [mm]:
36 mm
Спирачна система
Спирачна система -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Окачване на колелата
Окачване на колелата -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Кормилна система
Кормилна система -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Задвижване на колелата
Задвижване на колелата -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Трансмисия
Трансмисия -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Части за двигател
Части за двигател -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Гарнитури
Гарнитури -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Охладителна система
Охладителна система -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Климатична система
Климатична система -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Отопление и вентилация
Отопление и вентилация -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Филтри
Филтри -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Масла и течности
Масла и течности -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Запалителна система
Запалителна система -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Датчици и сензори
Датчици и сензори -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Горивна система
Горивна система -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Електрическа система
Електрическа система -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Стартова система
Стартова система -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Почистване на стъклата
Почистване на стъклата -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Едрогабаритни части
Едрогабаритни части -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Светлини
Светлини -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Интериор
Интериор -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Добавки
Добавки -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Тунинг
Тунинг -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Автоаксесоари
Автоаксесоари -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Задължително оборудване
Задължително оборудване -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90Инструменти
Инструменти -
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Citroen Xantia Break X1 2.0 HDI 90 - 90 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история