Пазарувай с до -23% намаление

Често задавани въпроси и отговори

Пазарувай онлайн 24/7

Има ли опция за преглед при поръчка?

Всички поръчки се изпращат с включена опция за преглед.

Мога ли да заменя или върна поръчката си?

Всяка една закупена стока от онлайн магазин AutoPower.BG може да бъде заменена или върната в законоустановения срок от 14 дни.

За целта стоката не трябва да е употребявана или монтирана и със запазен търговски вид с опаковката, кутията или пликът, в който е получена. В случай, че тези условия не са спазени, AutoPower.BG си запазва правото да не приеме върнатата стока. При връщане на стоката клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.

Стока, за която клиента е предварително уведомен по телефона, E-Mail или SMS/Viber, че е на индивидуална поръчка и се изисква предварително плащане по банков път или с кредитна/дебитна карта, неможе да бъде върната или заменена.

Нови ли са продуктите, които продаваме?

Всички изложени продукти в онлайн магазин AutoPower.BG са чисто НОВИ, неупотребявани и в оригиналната си опаковка.

Как и кога се доставят поръчаните продукти?

Всички пратки се доставят с куриерска фирма Еконт до адрес или конкретен офис, удобен за клиента. Стока може да се получава и от офиса на AutoPower.BG в гр. София, на адрес ул. Тодорини кукли № 4 с предварителна заявка.

В случай, че дадена стока не е налична, AutoPower.BG запазва правото си да удължи срока на доставка и да променя цената, като предварително уведомява клиента.

За повече информация прочетете страницата: "ДОСТАВКА".

Как и кога се заплащат продуктите, които съм поръчал?

Плащането на стоки, закупени от нашия магазин става чрез наложен платеж в момента на доставката, по банков път или в брой в офиса ни в гр. София.

Поръчките с доставка за чужбина се заплащат предварително с дебитна/кредитна карта или по банков път на фирмената ни сметка. Транзакцията се извършва от Банка ДСК. Авточасти AutoPower.BG няма достъп до данните за вашата дебитна/кредитна карта.

Може ли закупената стока да бъде рекламирана?

Всяка стока може да бъде рекламирана в установения срок на производителя.

За целта се попълва протокол от лицензиран автосервиз, в който е монтирана стоката. Стоката заедно с протокола се изпраща при производителя, който в срок до 30 работни дни трява да представи решение дали одобрява рекламацията и дали ще възстанови заплатената сума или ще извърши замяна на стоката с нова.

Може ли поръчката ми да бъде отказана?

Да, поръчката Ви може да бъде отказана, в случай че избраната от вас стока не е налична и нашите колеги немогат да предложат алтернативна.

Издавате ли фактури? Регистрирани ли сте по ЗДДС?

Издаваме фактури и сме регистрирани по ЗДДС.

В цената на продуктите включено ли е ДДС?

Да. В цената на всички продукти е включено ДДС.

Какви права имам като потребител?

Всички потребители ползват протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП). На този адрес: http://www.kzp.bg/ можете да намерите подробна информация.

Онлайн чат
Офлайн
Телефон
Адрес

ТОП производители

star star star star star
Когато правиш поръчка не показва стойността на доставката и не предлага плащане с карта, което за мен е мноого голям минус. G
Magdalena Veleva
Magdalena Veleva
26 April 2024
star star star star star
Бързо, ясно, лесно! G
Teodor Boychev
Teodor Boychev
26 April 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ivan Peev
Ivan Peev
26 April 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Александър Тасев
Александър Тасев
24 April 2024
star star star star star
Уникално добро пазаруване. Поздравления! G
Татяна Стефанова
Татяна Стефанова
23 April 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Strahil Valev
Strahil Valev
23 April 2024