Стартер за Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel - 60 коня дизел 161A (XUD7) - онлайн магазин
Peugeot 205 (20A,C)
60 к.с - дизел
07.1987 - 09.1998
Марка: Peugeot
Модел: 205 (20A,C)
Модиф.: 1.8 Diesel - дизел
Шаси: хетчбек
Година: 07.1987 - 09.1998
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1769 куб. см.
Мощност: 60 к.с / 44 kW
Kод двигател: 161A (XUD7)
Гараж+
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
мощност на стартера [kW]:
1,7 киловат
брой на дупките за закрепване:
0
брой на резбовите дупки:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
основна позиция на задвижващото зъбно колело [mm]:
-5 mm
вид стартер:
с лагери (лагеруван)
мярка на резбата 1:
M10x1.5
мярка на резбата 2:
M10x1.5
положение/градус:
links °
ъгъл на закрепване [Grad-град]:
56 °
ъгъл на носач ширина на отваряне [Grad]:
45 °
ъгъл на носач крепежно отверстие [Grad]:
56 °
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
мощност на стартера [kW]:
1,4 киловат
брой на дупките за закрепване:
0
брой на резбовите дупки:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
основна позиция на задвижващото зъбно колело [mm]:
-5,5 mm
вид стартер:
с лагери (лагеруван)
мярка на резбата:
M10x1.5
мярка на резбата 1:
M10x1.5
мярка на резбата 2:
M10x1.5
положение/градус:
links °
ъгъл на закрепване [Grad-град]:
56 °
ъгъл на носач ширина на отваряне [Grad]:
35 °
ъгъл на носач крепежно отверстие [Grad]:
56 °
-
още
брой на дупките за закрепване:
3
електронапрежение [V]:
12 волт
мощност на стартера [kW]:
1,7 киловат
основна позиция на задвижващото зъбно колело [mm]:
-6,50 mm
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
брой на резбовите дупки:
3
вид стартер:
с понижаваща предавка
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на дупките за закрепване:
3
мощност на стартера [kW]:
1,4 киловат
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
основна позиция на задвижващото зъбно колело [mm]:
-4,00 mm
брой на резбовите дупки:
3
вид стартер:
с понижаваща предавка
-
още
ограничение за производител:
BOSCH
мощност на стартера [kW]:
1,7 киловат
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на дупките за закрепване:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
-
още
ограничение за производител:
BOSCH
мощност на стартера [kW]:
1,7 киловат
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на дупките за закрепване:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
-
още
ограничение за производител:
BOSCH
мощност на стартера [kW]:
1,4 киловат
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на дупките за закрепване:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
-
още
Серия:
Remanufactured AS-PL
ограничение за производител:
BOSCH
мощност на стартера [kW]:
1,4 киловат
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на дупките за закрепване:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
сменяем детайл без депозит:
-
още
Серия:
Remanufactured AS-PL
ограничение за производител:
BOSCH
мощност на стартера [kW]:
1,4 киловат
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на дупките за закрепване:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
сменяем детайл без депозит:
-
още
ограничение за производител:
VALEO
мощност на стартера [kW]:
1,7 киловат
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на дупките за закрепване:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
-
още
Серия:
Remanufactured AS-PL
ограничение за производител:
VALEO
мощност на стартера [kW]:
1,4 киловат
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на дупките за закрепване:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
сменяем детайл без депозит:
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
мощност на стартера [kW]:
1,7 киловат
брой на резбовите дупки:
3
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
тип на трансмисията:
с редукторна кутия
брой на дупките за закрепване:
3
-
още
Тип скоростна кутия
С намаляващо предаване
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
3.0 бр.
номинално напрежение [V]
12.0
мощност на стартера [kW]
1.4
брой на дупките за закрепване
0.0
брой на резбовите дупки
3.0
брой на зъбите
10 13 12 11
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
основна позиция на задвижващото зъбно колело (мм)
-5.5
вид стартер
с лагери (лагеруван)
ъгъл на закрепване [Grad-град]
56.0
ъгъл на носач ширина на отваряне [Grad]
35.0
ъгъл на носач крепежно отверстие [Grad]
56.0
-
още
Диаметър на фланец
65.0 mm
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
3.0 бр.
мощност на стартера [kW]
1.4
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
брой на дупките за закрепване
3.0
основна позиция на задвижващото зъбно колело (мм)
-6.0
-
още
Тип скоростна кутия
С намаляващо предаване
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
3.0 бр.
номинално напрежение [V]
12.0
мощност на стартера [kW]
1.4
брой на дупките за закрепване
0.0
брой на резбовите дупки
3.0
брой на зъбите
10 13 12 11
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
основна позиция на задвижващото зъбно колело (мм)
-5.5
вид стартер
с лагери (лагеруван)
ъгъл на закрепване [Grad-град]
56.0
ъгъл на носач ширина на отваряне [Grad]
35.0
ъгъл на носач крепежно отверстие [Grad]
56.0
-
още
Тип скоростна кутия
С намаляващо предаване
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
3.0 бр.
електронапрежение [V]
12.0
мощност на стартера [kW]
1.4
брой на резбовите дупки
3.0
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
тип на трансмисията
с редукторна кутия
брой на зъбите
10,11, 12,13
-
още
-
още
Тип скоростна кутия
С намаляващо предаване
Брой зъби
11.0 бр.;10.0 бр.
Диаметър на фланец
70.0 mm
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
3.0 бр.
електронапрежение [V]
12.0
мощност на стартера [kW]
1.7
брой на резбовите дупки
3.0
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
тип на трансмисията
с редукторна кутия
-
още
Тип скоростна кутия
С намаляващо предаване
Диаметър на фланец
66.0 mm
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
3.0 бр.
електронапрежение [V]
12.0
мощност на стартера [kW]
1.4
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
брой на дупките за закрепване
3.0
основна позиция на задвижващото зъбно колело (мм)
-5.0
-
още
Тип скоростна кутия
С намаляващо предаване
Брой зъби
9.0 бр.;11.0 бр.;10.0 бр.
Диаметър на фланец
62.0 mm
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
3.0 бр.
електронапрежение [V]
12.0
мощност на стартера [kW]
1.1
брой на резбовите дупки
3.0
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
тип на трансмисията
с редукторна кутия
-
още
Тип скоростна кутия
С намаляващо предаване
Диаметър на фланец
62.0 mm
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
2.0 бр.
електронапрежение [V]
12.0
мощност на стартера [kW]
1.4
брой на резбовите дупки
2.0
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
тип на трансмисията
с редукторна кутия
-
още
Тип скоростна кутия
С намаляващо предаване
Диаметър на фланец
62.0 mm
Посока на въртене
По часовниковата стрелка
Брой нарязани отвори
2.0 бр.
електронапрежение [V]
12.0
мощност на стартера [kW]
1.4
брой на резбовите дупки
2.0
посока на въртене
въртене по посока на часовниковата стрелка
тип на трансмисията
с редукторна кутия
![Спирачна система](images/e.png)
Спирачна система
Спирачна система -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Окачване на колелата](images/e.png)
Окачване на колелата
Окачване на колелата -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Кормилна система](images/e.png)
Кормилна система
Кормилна система -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Задвижване на колелата](images/e.png)
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Трансмисия](images/e.png)
Трансмисия
Трансмисия -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Ремъчно задвижване](images/e.png)
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Части за двигател](images/e.png)
Части за двигател
Части за двигател -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Части за цилиндров блок](images/e.png)
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Гарнитури](images/e.png)
Гарнитури
Гарнитури -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Охладителна система](images/e.png)
Охладителна система
Охладителна система -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Климатична система](images/e.png)
Климатична система
Климатична система -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Отопление и вентилация](images/e.png)
Отопление и вентилация
Отопление и вентилация -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Филтри](images/e.png)
Филтри
Филтри -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Масла и течности](images/e.png)
Масла и течности
Масла и течности -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Запалителна система](images/e.png)
Запалителна система
Запалителна система -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Датчици и сензори](images/e.png)
Датчици и сензори
Датчици и сензори -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Горивна система](images/e.png)
Горивна система
Горивна система -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Електрическа система](images/e.png)
Електрическа система
Електрическа система -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Стартова система](images/e.png)
Стартова система
Стартова система -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Почистване на стъклата](images/e.png)
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Ауспуси и гърнета](images/e.png)
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Едрогабаритни части](images/e.png)
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Светлини](images/e.png)
Светлини
Светлини -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Интериор](images/e.png)
Интериор
Интериор -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Добавки](images/e.png)
Добавки
Добавки -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Тунинг](images/e.png)
Тунинг
Тунинг -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Автоаксесоари](images/e.png)
Автоаксесоари
Автоаксесоари -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Задължително оборудване](images/e.png)
Задължително оборудване
Задължително оборудване -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel![Инструменти](images/e.png)
Инструменти
Инструменти -
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Peugeot 205 (20A,C) 1.8 Diesel - 60 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история