Тампон ръчна скоростна кутия за камион Scania 3 Series 143 M/500 - 500 коня дизел DSC 14.09, DSC 14.16 - онлайн магазин
Scania 3 Series
500 к.с - дизел
01.1991 - 12.1996
Марка: Scania
Модел: 3 Series
Модиф.: 143 M/500 - дизел
Шаси: седлови влекач
Година: 01.1991 - 12.1996
Цил./Куб.: 0 цил. / 14190 куб. см.
Мощност: 500 к.с / 368 kW
Kод двигател: DSC 14.09, DSC 14.16
Гараж+
-
още
код на двигателя:
DSC 14.09
изпълнение на филтъра:
навиващ филтър
външен диаметър [mm]:
93,5 mm
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
25 mm
външен диаметър [mm]:
35 mm
материал:
NBR (Нитрил-Бутадиен-Каучук)
-
още
Страна: отпред двустранен
страна на монтаж:
двустранен
тип на окачването:
Гумено-метален лагер
-
още
Страна: от страната на трансмисията
вътрешна резба [mm]:
M12 x 1,75 mm
Размер вътрешна резба:
M12 x 1,75
външна резба [mm]:
M10 x 1,5 mm
размер външна резба:
M10 x 1,5
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
-
още
Страна: от страната на трансмисията
Размер вътрешна резба:
M12 x 1,75
вътрешна резба [mm]:
M12 x 1,75 mm
размер външна резба:
M10 x 1,5
външна резба [mm]:
M10 x 1,5 mm
размер на конуса [mm]:
10 mm
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
-
още
външна резба [mm]:
M14 x 2 mm
размер външна резба:
M14 x 2
-
още
Страна: отзад
вътрешен диаметър [mm]:
55 mm
външен диаметър [mm]:
75 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията
вътрешен диаметър [mm]:
85,0 mm
вътрешен диаметър [mm]:
85 mm
външен диаметър [mm]:
105,0 mm
външен диаметър [mm]:
105 mm
материал:
FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
материал:
FPM (Флоур-каучук)
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
-
още
-
още
Страна: горе
-
още
вътрешна резба [mm]:
M23 x 1,5 mm
Размер вътрешна резба:
M23 x 1,5
-
още
вътрешна резба [mm]:
M20 x 1,5 mm
Размер вътрешна резба:
M20 x 1,5
-
още
външен диаметър [mm]:
48,5 mm
Размер вътрешна резба:
M20 x 1,5
външна дължина [mm]:
130 mm
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
35,3 mm
-
още
външен диаметър [mm]:
110 mm
външен диаметър [mm]:
110,0 mm
Кръг на дупките Ø [mm]:
85 mm
допълващ артикул /допълваща информация:
с уплътнение
да се обърне внимание на сервизната информация:
-
още
-
още
материал:
FKM (флуоркарбон каучук)
материал:
NBR (Нитрил-Бутадиен-Каучук)
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
16 mm
вътрешен диаметър [mm]:
16,0 mm
външен диаметър [mm]:
22 mm
външен диаметър [mm]:
22,0 mm
складово изпълнение:
иглен лагер
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
75 mm
външен диаметър [mm]:
180 mm
маериал, уплътняващ пръстен:
NBR (Нитрил-Бутадиен-Каучук)
складово изпълнение:
коничен ролков лагер
-
още
размер външна резба:
M12 x 1,5
-
още
Страна: ляво отпред
вътрешна резба [mm]:
M12x1.75 mm
вид на резбата:
с лява резба
Дължина на опаковка [cm]:
12,8 см
Широчина на опаковка [cm]:
5 см
Височина на опаковка [cm]:
5 см
-
още
Страна: дясно отпред
вътрешна резба [mm]:
M12x1.75 mm
вид на резбата:
с дясна резба
Дължина на опаковка [cm]:
7 см
Широчина на опаковка [cm]:
5,5 см
Височина на опаковка [cm]:
2,5 см
-
още
-
още
номер на артикул в чифта:
1.14083
размер на конуса [mm]:
10 mm
мярка на резбата:
M12 x 1,75L
-
още
мярка на резбата:
M52 x 1,5L
размер на конуса [mm]:
30 mm
-
още
мярка на резбата:
M52 x 1,5R
размер на конуса [mm]:
30 mm
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
52 mm
външен диаметър [mm]:
68 mm
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
75 mm
външен диаметър [mm]:
100 mm
-
още
-
още
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
22 mm
външен диаметър [mm]:
25 mm
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
мярка на резбата 1:
M12 x 1,75
мярка на резбата 2:
M10 x 1,5
-
още
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
14 mm
външен диаметър [mm]:
20 mm
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
16 mm
външен диаметър [mm]:
22 mm
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
25 mm
външен диаметър [mm]:
32 mm
Търговски номер:
HK 2516 2RS
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
25 mm
външен диаметър [mm]:
28 mm
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
50 mm
външен диаметър [mm]:
100 mm
Търговски номер:
T2ED 050
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
60 mm
външен диаметър [mm]:
110 mm
-
още
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
40 mm
външен диаметър [mm]:
75 mm
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
брой на предавките:
за втора скорост
-
още
Страна: ляво
мярка на резбата:
M12x1,75
мярка на резбата:
M12x1,75 LHT
-
още
Страна: дясно
мярка на резбата:
M12x1,75
мярка на резбата:
M12x1,75 RHT
-
още
мярка на резбата:
M12x1,75 RHT
мярка на резбата 1:
M12x1,75 LHT
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
175 mm
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
30,5 mm
външен диаметър [mm]:
178 mm
-
още
външен диаметър [mm]:
178 mm
-
още
мярка на резбата:
M23x1,5
вътрешен диаметър [mm]:
63 mm
външен диаметър [mm]:
99 mm
вътрешен диаметър 1 [mm]:
72 mm
-
още
-
още
материал:
АСМ (полиакрилен каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
85 mm
външен диаметър [mm]:
105 mm
-
още
-
още
Страна: ляво
мярка на резбата:
M12x1,75
мярка на резбата:
M12x1,75 LHT
-
още
Страна: дясно
мярка на резбата:
M12x1,75
-
още
мярка на резбата:
M12x1,5
-
още
мярка на резбата:
M12x1,75 RHT
мярка на резбата 1:
M12x1,75 LHT
-
още
-
още
-
още
-
още
вътрешен диаметър [mm]:
30 mm
външен диаметър [mm]:
175 mm
-
още
-
още
външен диаметър [mm]:
178 mm
-
още
мярка на резбата:
M23x1,5
вътрешен диаметър [mm]:
63 mm
външен диаметър [mm]:
99 mm
вътрешен диаметър 1 [mm]:
72 mm
-
още
-
още
ограничение за производител:
wym: 85x105x13
външен диаметър 1 [mm]:
105 mm
вътрешен диаметър 1 [mm]:
85 mm
-
още
тип на задействане:
задействане чрез плъзгане (шибър)
-
още
-
още
мярка на резбата:
3/4-16 UN
външен диаметър [mm]:
93 mm
изпълнение на филтъра:
навиващ филтър
вътрешен диаметър 1 [mm]:
62 mm
вътрешен диаметър 2 [mm]:
72 mm
-
още
размер външна резба:
M14 x 2
-
още
-
още
Тип скоростна кутия
16 S 2321 TD ,16 S 2520 TO ,16 S 221 SFA ,16 S 221 PTO ,16 S 151 NMV ,8 S 151 ,16 S 221 NMV ,16 S 151 SFA
Серия скоростна кутия
ECOSPLIT III ,NEW ECOSPLIT ,ECOSPLIT
Производител на скоростна кутия
ZF
Вътрешен диаметър
25.0 mm
-
още
Тип скоростна кутия
GRS900 ,GR880 ,G770 ,GR871 ,GR900
Производител на скоростна кутия
SCANIA
-
още
Страна: ляво
Брой външни шлици откъм диференциал
26.0
Брой външни шлици откъм главина
27.0
външни зъби от страна на колелото
27.0
външни зъби откъм диференциал
26.0
диаметър на уплътнителен пръстен [mm]
62.9
диаметър на шарнира от страната на колелото(мм)
82.4
диаметър на шарнира от страната на скоростната кутия (мм)
85.0
Спирачна система
Спирачна система -
Scania 3 Series 143 M/500Окачване на колелата
Окачване на колелата -
Scania 3 Series 143 M/500Кормилна система
Кормилна система -
Scania 3 Series 143 M/500Задвижване на колелата
Задвижване на колелата -
Scania 3 Series 143 M/500Трансмисия
Трансмисия -
Scania 3 Series 143 M/500Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
Scania 3 Series 143 M/500Части за двигател
Части за двигател -
Scania 3 Series 143 M/500Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
Scania 3 Series 143 M/500Гарнитури
Гарнитури -
Scania 3 Series 143 M/500Охладителна система
Охладителна система -
Scania 3 Series 143 M/500Климатична система
Климатична система -
Scania 3 Series 143 M/500Отопление и вентилация
Отопление и вентилация -
Scania 3 Series 143 M/500Филтри
Филтри -
Scania 3 Series 143 M/500Масла и течности
Масла и течности -
Scania 3 Series 143 M/500Запалителна система
Запалителна система -
Scania 3 Series 143 M/500Датчици и сензори
Датчици и сензори -
Scania 3 Series 143 M/500Горивна система
Горивна система -
Scania 3 Series 143 M/500Електрическа система
Електрическа система -
Scania 3 Series 143 M/500Стартова система
Стартова система -
Scania 3 Series 143 M/500Почистване на стъклата
Почистване на стъклата -
Scania 3 Series 143 M/500Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
Scania 3 Series 143 M/500Едрогабаритни части
Едрогабаритни части -
Scania 3 Series 143 M/500Светлини
Светлини -
Scania 3 Series 143 M/500Пневматична система
Пневматична система -
Scania 3 Series 143 M/500Шофьорска кабина
Шофьорска кабина -
Scania 3 Series 143 M/500Интериор
Интериор -
Scania 3 Series 143 M/500Добавки
Добавки -
Scania 3 Series 143 M/500Тунинг
Тунинг -
Scania 3 Series 143 M/500Автоаксесоари
Автоаксесоари -
Scania 3 Series 143 M/500Задължително оборудване
Задължително оборудване -
Scania 3 Series 143 M/500Инструменти
Инструменти -
Scania 3 Series 143 M/500
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Scania 3 Series 143 M/500 - 500 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история