Електрическа система на двигателя за Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuel - 109 коня Бензин/Автогаз(LPG) NFU (TU5JP4) - онлайн магазин
Peugeot 206 Hatchback
109 к.с - Бензин/Автогаз(LPG)
07.2000 - 04.2009
Марка: Peugeot
Модел: 206 Hatchback
Модиф.: 1.6 BiFuel - Бензин/Автогаз(LPG)
Шаси: хетчбек
Година: 07.2000 - 04.2009
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1587 куб. см.
Мощност: 109 к.с / 80 kW
Kод двигател: NFU (TU5JP4)
Гараж+
-
още
електронапрежение [V]:
12 волт
номинално напрежение [V]:
12 волт
вид на резбата:
с метрична резба
съответства на цвета на оригиналната част:
кафяв
съответства на цвета на оригиналната част:
сив
включваща функция:
нормално затворен ключ
мярка на резбата:
M16x1,5
брой на щепселните контакти:
1 -щифтен
налягане на превключвател (датчик) [bar]:
0,5 бар
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
година на производство до:
04.2005
електронапрежение [V]:
12 волт
съпротивление [Ом]:
5000 ом
съпротивление [Ом]:
600 ом
допълващ артикул /допълваща информация:
с уплътнение
от температура [°C]:
25 °C
температурен диапазон до [°C]:
80 °C
мярка на резбата:
M12x1,5
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
година на производство от:
05.2005
електронапрежение [V]:
12 волт
допълващ артикул /допълваща информация:
с уплътнение
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с предпазен пръстен
съответства на цвета на оригиналната част:
кафяв
съответства на цвета на оригиналната част:
зелен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
година на производство до:
04.2005
мярка на резбата:
M12x1,5
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
съответства на цвета на оригиналната част:
син
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
вид на датчика:
индуктивен датчик
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
Страна: от страната на маховика
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
електронапрежение [V]:
12 волт
страна на монтаж:
от страната на маховика
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без кабел
съпротивление [Ом]:
550 ом
номинално напрежение [V]:
12 волт
вид на датчика:
индуктивен датчик
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
Страна: отпред
ламбда-сонда:
регулираща сонда
доп. артикул/доп. инфо. 2:
за експлоатация в прашна среда
изпускателна система:
пред катализатор
дължина на кабела [mm]:
300 mm
брой на щепселните контакти:
4 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
страна на монтаж:
пред катализатор
дължина на кабела [mm]:
470 mm
брой на щепселните контакти:
4 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
Страна: отпред
ламбда-сонда:
диагностична сонда
изпускателна система:
след катализатора
дължина на кабела [mm]:
570 mm
брой на щепселните контакти:
4 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
Страна: отпред
ламбда-сонда:
диагностична сонда
изпускателна система:
след катализатора
дължина на кабела [mm]:
600 mm
брой на щепселните контакти:
4 -щифтен
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
-
още
-
още
Страна: след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
страна на монтаж:
след катализатора
обща дължина [mm]:
565 mm
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
0258986505
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
Търговски номер:
LS 5283, LSH-25C
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
обща дължина [mm]:
1260 mm
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
0258986615
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
Търговски номер:
LS 6026, LSF-4.2
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
за експлоатация в прашна среда
обща дължина [mm]:
410 mm
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
0258986615
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
Търговски номер:
LS 6028, LSF-4.2
-
още
Страна: след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
страна на монтаж:
след катализатора
обща дължина [mm]:
565 mm
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
0258986615
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
Търговски номер:
LS 6185, LSF-4.2
-
още
Страна: пред катализатор след катализатора
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
за експлоатация в прашна среда
ламбда-сонда:
диагностична сонда
страна на монтаж:
след катализатора
препоръчителен интервал за смяна [километри]:
160000 км
контакт/клема:
конектора, може да се нуждае от регулиране
Търговски номер:
LS 615, LSF-4.2
-
още
година на производство до:
09.2002
обърни внимание на техническите данни:
вид на монтаж:
бърз присъединител
мярка на резбата:
M12 x 1,5
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
мярка на резбата:
M16x1.5-6g
мярка на резбата:
M16x1.5
брой на щепселните контакти:
1 -щифтен
-
още
мярка на резбата:
M16x1.5-6g
мярка на резбата:
M16x1.5
брой на щепселните контакти:
1 -щифтен
-
още
година на производство до:
04.2005
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
M12X1.5-6g
-
още
година на производство до:
04.2005
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
мярка на резбата:
M12X1.5-6g
-
още
година на производство от:
05.2005
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
Съпротивление от [Ом]:
460 ом
алтернативен ремонтен комплект:
Harness: 9001-923
-
още
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
Съпротивление от [Ом]:
460 ом
алтернативен ремонтен комплект:
Harness: 9001-923
-
още
Страна: отпред
ламбда-сонда:
регулираща сонда
изпускателна система:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
за експлоатация в прашна среда
дължина на кабела [mm]:
370 mm
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
-
още
Страна: отпред
ламбда-сонда:
диагностична сонда
изпускателна система:
след катализатора
дължина на кабела [mm]:
525 mm
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
-
още
Страна: отпред
ламбда-сонда:
диагностична сонда
изпускателна система:
след катализатора
ламбда-сонда:
регулираща сонда
изпускателна система:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
дължина на кабела [mm]:
380 mm
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
-
още
Страна: отпред
ламбда-сонда:
регулираща сонда
изпускателна система:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
дължина на кабела [mm]:
540 mm
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
дължина на кабела [mm]:
530 mm
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
-
още
Страна: пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
пред катализатор
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
дължина на кабела [mm]:
1 mm
дължина на кабела [mm]:
1410 mm
-
още
точки на (пре)включване [bar]:
0,5 бар
дължина на болта под главата [mm]:
13 mm
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
за OE-номер:
12 61 7 568 481
-
още
за номер на организация от:
09457
размер външна резба:
M12 x 1,5
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
за номер на организация до:
09456
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
за номер на организация от:
10402
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
тип на трансмисията:
не е за автоматична трансмисия
-
още
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
-
още
-
още
за номер на организация до:
09456
освен за норма на изгорелите газове:
Евро 4 (D4)
вътрешен диаметър [mm]:
8 mm
-
още
Страна: пред катализатор след катализатора
страна на монтаж:
пред катализатор
ламбда-сонда:
регулираща сонда
освен за норма на изгорелите газове:
Евро 4
страна на монтаж:
след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
външна резба [mm]:
M18 x 1,5 mm
размер външна резба:
M18 x 1,5
дължина на кабела [mm]:
570 mm
-
още
година на производство от:
05.2005
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
дълбочина на монтаж [mm]:
17,6 mm
-
още
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
дълбочина на монтаж [mm]:
11,9 mm
-
още
изпускателна система:
след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
обща дължина [mm]:
600 mm
-
още
изпускателна система:
след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
обща дължина [mm]:
560 mm
-
още
година на производство до:
04.2005
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
изпълнение на щекера:
Женски
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
мярка на резбата:
M12*1,5
Търговски номер:
72421256
-
още
година на производство до:
04.2005
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
изпълнение на щекера:
Женски
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
мярка на резбата:
M12*1,5
Търговски номер:
72421162
-
още
форма на корпуса на щекера:
овален
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
изпълнение на щекера:
Женски
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
мярка на резбата:
not have
-
още
Серия:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство до:
04.2005
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
мярка на резбата:
M12 x 1,5
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
Серия:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE. бял
вид на датчика:
индуктивен датчик
работно напрежение [V]:
12 волт
дълбочина на монтаж [mm]:
11,8 mm
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
Серия:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
норма за изгорелите газове:
Евро 4
норма за изгорелите газове:
L5
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
вид на датчика:
индуктивен датчик
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
работно напрежение [V]:
12 волт
вид на датчика:
пасивен сензор
дълбочина на монтаж [mm]:
17,2 mm
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без кабел
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без уплътнителен пръстен
-
още
точки на (пре)включване [bar]:
0,5 бар
дължина на болта под главата [mm]:
13 mm
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
за номер на организация от:
09457
размер външна резба:
M12 x 1,5
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
за номер на организация от:
10402
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
тип на трансмисията:
не е за автоматична трансмисия
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
мярка на резбата:
M16x1,5
съответства на цвета на оригиналната част:
кафяв
Търговски номер:
EPS 1.800.130, KW 500 130
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство до:
04.2005
мярка на резбата:
M12x1,5
Търговски номер:
EPS 1.830.276, KW 530 276
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство до:
04.2005
тип на корпуса:
алуминиев корпус
мярка на резбата:
M12x1,5
Търговски номер:
EPS 1.830.291, KW 530 291
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство от:
05.2005
съответства на цвета на оригиналната част:
кафяв
Търговски номер:
EPS 1.830.328, KW 530 328
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
ограничение за производител:
SIEMENS
Дължина измервателен датчик [mm]:
17,2 mm
Търговски номер:
EPS 1.953.298, KW 453 298
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
Дължина измервателен датчик [mm]:
12 mm
Търговски номер:
EPS 1.953.299, KW 453 299
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство до:
10.2002
ограничение за производител:
SAGEM
Търговски номер:
EPS 1.957.148, KW 457 148
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство от:
11.2002
Търговски номер:
EPS 1.957.165, KW 457 165
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
изпускателна система:
след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
дължина на кабела [mm]:
570 mm
брой на жичките (проводници):
4 -жилен
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
10.7007
Търговски номер:
EPS 1.997.597, KW 497 597
-
още
Страна: след катализатора
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
страна на монтаж:
след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
електрическа превключвателна мощност [W]:
7 W
дължина на кабела [mm]:
1500 mm
брой на жичките (проводници):
4 -жилен
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
10.8240
Търговски номер:
EPS 1.998.301, KW 498 301
-
още
Серия:
Original VEMO Quality
за номер на организация от:
09457
мярка на резбата:
M12 x 1,5
допълващ артикул /допълваща информация:
с уплътнение
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
Серия:
Original VEMO Quality
изпълнение на изолация на кабели:
с изолация с фибро оплетка със силиконово покритие
форма на корпуса на щекера:
кръгъл
брой на жичките (проводници):
4 -жилен
дължина на кабела [mm]:
450 mm
мярка на резбата:
M18 x 1,5
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
-
още
Страна: отпред
Серия:
Original VEMO Quality
ламбда-сонда:
диагностична сонда
изпускателна система:
след катализатора
изпълнение на изолация на кабели:
с изолация с фибро оплетка със силиконово покритие
брой на щепселните контакти:
4 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
мярка на резбата:
M18 x 1,5
за OE-номер:
96 369 687 80
дължина на кабела [mm]:
500 mm
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
-
още
-
още
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
съпротивление [Ом]:
450 ом
вид на датчика:
пасивен сензор
-
още
ламбда-сонда:
регулираща сонда
-
още
година на производство до:
04.2005
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
M12x1.5
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
година на производство от:
05.2005
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
вид на монтаж:
затегнат (фиксиран)
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
доп. артикул/доп. инфо. 2:
С прикачени части
-
още
налягане на превключвател (датчик) [bar]:
0,5 бар
мярка на резбата:
M16x1.5
вид на датчика:
сензор от затворен тип
-
още
налягане на превключвател (датчик) [bar]:
0,5 бар
мярка на резбата:
M16x1.5
вид на датчика:
сензор от затворен тип
-
още
година на производство до:
04.2005
мярка на резбата:
M12x1.5
-
още
година на производство до:
04.2005
мярка на резбата:
M12x1.5
-
още
година на производство от:
05.2005
-
още
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
съпротивление [Ом]:
550 ом
-
още
ламбда-сонда:
диагностична сонда
изпускателна система:
след катализатора
дължина на кабела [mm]:
550 mm
-
още
технически информационен номер:
circuit N.C.
мярка на резбата:
M16 x 1,5
присъединителна резба:
M16 x 1,5
налягане на превключвател (датчик) [bar]:
0,5 бар
-
още
мярка на резбата:
M16 x 1,5
брой на щепселните контакти:
1 -щифтен
технически информационен номер:
circuit N.C.
-
още
година на производство до:
04.2005
мярка на резбата:
M12 x 1,5
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
мярка на резбата:
M12 x 1,5
вид на датчика:
NTC-сензор, (NTC-Negative Temperature Coefficient) горещи съ
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
-
още
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
съпротивление [Ом]:
450 ом
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без кабел
дълбочина на монтаж [mm]:
17 mm
форма на корпуса на щекера:
Правоъгълен
алтернативен ремонтен комплект:
550015
-
още
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
дълбочина на монтаж [mm]:
18,3 mm
-
още
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
Търговски номер:
1593500509
-
още
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
за OE-номер:
12 61 7 568 481
-
още
за номер на организация от:
10402
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
за номер на организация от:
09457
размер външна резба:
M12 x 1,5
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с уплътнителен пръстен
-
още
брой на щепселните контакти:
1 -щифтен
точки на (пре)включване [bar]:
0,5 бар
дължина на болта под главата [mm]:
13 mm
-
още
за номер на организация от:
09457
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
мярка на резбата:
M12 x 1,5
мярка на резбата:
M12x1,5
-
още
за номер на организация до:
09456
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
брой на щепселните контакти:
2 -щифтен
електронапрежение [V]:
12 волт
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
мярка на резбата:
M16x1,5
Търговски номер:
Facet 7.0116, Kw 500 116
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
мярка на резбата:
M16x1,5
съответства на цвета на оригиналната част:
кафяв
Търговски номер:
Facet 7.0130, Kw 500 130
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство до:
04.2005
мярка на резбата:
M12x1,5
Търговски номер:
Facet 7.3276, Kw 530 276
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство до:
04.2005
тип на корпуса:
алуминиев корпус
мярка на резбата:
M12x1,5
Търговски номер:
Facet 7.3291, Kw 530 291
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство от:
05.2005
съответства на цвета на оригиналната част:
кафяв
за номер артикул:
1.880.671
за номер артикул:
1.880.863
за номер артикул:
1.880.866
за номер артикул:
1.880.867
за номер артикул:
1.880.927
Търговски номер:
Facet 7.3328, Kw 530 328
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
ограничение за производител:
SIEMENS
Дължина измервателен датчик [mm]:
17,2 mm
Търговски номер:
Facet 9.0298, Kw 453 298
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
Дължина измервателен датчик [mm]:
12 mm
Търговски номер:
Facet 9.0299, Kw 453 299
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство до:
10.2002
ограничение за производител:
SAGEM
Търговски номер:
Facet 9.3148, Kw 457 148
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
година на производство от:
11.2002
Търговски номер:
Facet 9.3165, Kw 457 165
-
още
Страна: след катализатора
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
страна на монтаж:
след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
електрическа превключвателна мощност [W]:
18 ват
дължина на кабела [mm]:
570 mm
брой на жичките (проводници):
4 -жилен
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
1.997.007
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
Търговски номер:
Facet 10.7597, Kw 497 597
-
още
Страна: след катализатора
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
страна на монтаж:
след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
електрическа превключвателна мощност [W]:
7 ват
дължина на кабела [mm]:
1500 mm
брой на жичките (проводници):
4 -жилен
ламбда-сонда:
ламбда сонда (планарен елемент)
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.:
1.998.240
Търговски номер:
Facet 10.8301, Kw 498 301
-
още
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
ламбда-сонда:
диагностична сонда
доп. артикул/доп. инфо. 2:
без щекер
Търговски номер:
OZA624-E4
-
още
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
ламбда-сонда:
диагностична сонда
Търговски номер:
OZA806-EE22
-
още
Страна: отпред пред катализатор след катализатора
електрическа превключвателна мощност [W]:
7 ват
ламбда-сонда:
регулираща сонда
ламбда-сонда:
диагностична сонда
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
нетно тегло [g]:
115 грам
вид на експлоатация:
електрически
страна на монтаж:
пред катализатор
страна на монтаж:
след катализатора
производствен номер:
ESL-CT-007
-
още
Страна: отпред отдолу отпред отляво отпред отдясно отзад горе пред катализатор след катализатора
ламбда-сонда:
диагностична сонда
ламбда-сонда:
предварително гресирана резба
производствен номер:
ESL-SK-000
ламбда-сонда:
регулираща сонда
страна на монтаж:
отпред отляво
страна на монтаж:
отпред отдясно
тип на трансмисията:
ръчна трансмисия 5-степенна
тип на трансмисията:
ръчна скоростна кутия
тип на трансмисията:
автоматична трансмисия
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е за прашни условия на експлоатация
тип на трансмисията:
автоматична шестстепенна трансмисия
вид на експлоатация:
електрически
страна на монтаж:
пред катализатор
страна на монтаж:
след катализатора
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
Тип
Диагностика ;
·
Контрол
-
още
-
още
-
още
дължина на кабела [mm]
650.0
-
още
-
още
брой на жичките (проводници)
4.0
препоръчителен интервал за смяна [километри]
250000.0
-
още
брой на жичките (проводници)
3.0
препоръчителен интервал за смяна [километри]
100000.0
-
още
Спирачна система
Спирачна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelОкачване на колелата
Окачване на колелата -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelКормилна система
Кормилна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЗадвижване на колелата
Задвижване на колелата -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelТрансмисия
Трансмисия -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelРемъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЧасти за двигател
Части за двигател -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЧасти за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelГарнитури
Гарнитури -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelОхладителна система
Охладителна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelКлиматична система
Климатична система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelОтопление и вентилация
Отопление и вентилация -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelФилтри
Филтри -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelМасла и течности
Масла и течности -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЗапалителна система
Запалителна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelДатчици и сензори
Датчици и сензори -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelГоривна система
Горивна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЕлектрическа система
Електрическа система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelСтартова система
Стартова система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelПочистване на стъклата
Почистване на стъклата -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelАуспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЕдрогабаритни части
Едрогабаритни части -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelСветлини
Светлини -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelИнтериор
Интериор -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelДобавки
Добавки -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelТунинг
Тунинг -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelАвтоаксесоари
Автоаксесоари -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЗадължително оборудване
Задължително оборудване -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelИнструменти
Инструменти -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuel
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuel - 109 коня Въведете рама
Запази
Iveco Eurotrakker MP 410 E 44 H Cursor - 440 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история