Семеринг за Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuel - 109 коня Бензин/Автогаз(LPG) NFU (TU5JP4) - онлайн магазин
Peugeot 206 Hatchback
109 к.с - Бензин/Автогаз(LPG)
07.2000 - 04.2009
Марка: Peugeot
Модел: 206 Hatchback
Модиф.: 1.6 BiFuel - Бензин/Автогаз(LPG)
Шаси: хетчбек
Година: 07.2000 - 04.2009
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1587 куб. см.
Мощност: 109 к.с / 80 kW
Kод двигател: NFU (TU5JP4)
Гараж+
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
85 mm
външен диаметър [mm]:
105 mm
вид на радиален семеринг:
A SL
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
42 mm
външен диаметър [mm]:
66 mm
вид на радиален семеринг:
A SL
тип на въртене:
дясно въртене
-
още
Страна: цилиндрова глава
страна на монтаж:
цилиндрова глава
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
38 mm
външен диаметър [mm]:
50 mm
вид на радиален семеринг:
A SL
тип на въртене:
дясно въртене
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
вътрешен диаметър [mm]:
85 mm
външен диаметър [mm]:
105 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
материал:
FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
вътрешен диаметър [mm]:
85 mm
външен диаметър [mm]:
105 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър [mm]:
42 mm
външен диаметър [mm]:
66 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
дясно въртене
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър [mm]:
42 mm
външен диаметър [mm]:
66 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
дясно въртене
материал:
FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър [mm]:
38 mm
външен диаметър [mm]:
50 mm
вид на радиален семеринг:
ASW
тип на въртене:
дясно въртене
материал:
FPM (Флоур-каучук)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
-
още
Страна: челна страна
вътрешен диаметър [mm]:
42 mm
външен диаметър [mm]:
66 mm
страна на монтаж:
челна страна
да се обърне внимание на сервизната информация:
-
още
Страна: челна страна
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
страна на монтаж:
челна страна
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)
вътрешен диаметър [mm]:
42 mm
външен диаметър [mm]:
66 mm
тип на въртене:
дясно въртене
вид на радиален семеринг:
ASW
-
още
Страна: от страната на трансмисията
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
вътрешен диаметър [mm]:
85 mm
външен диаметър [mm]:
105 mm
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
вид на радиален семеринг:
827S W
-
още
Страна: от страната на трансмисията
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
материал:
FPM (Флоур-каучук)/ACM (Полиакрил-Каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
85 mm
външен диаметър [mm]:
105 mm
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
вид на радиален семеринг:
827S LD W
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
материал:
FPM (Флоур-каучук)
вътрешен диаметър [mm]:
38,00 mm
външен диаметър [mm]:
50,00 mm
вътрешен диаметър [mm]:
38 mm
вид на радиален семеринг:
827S RD W
посока на въртене:
въртене по посока на часовниковата стрелка
външен диаметър [mm]:
50 mm
тип на въртене:
дясно въртене
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
вътрешен диаметър [mm]:
85 mm
външен диаметър [mm]:
105 mm
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
вътрешен диаметър [mm]:
42 mm
външен диаметър [mm]:
66 mm
-
още
Страна: челна страна
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър [mm]:
38 mm
външен диаметър [mm]:
50 mm
-
още
Страна: от страната на трансмисията
страна на монтаж:
от страната на трансмисията
вътрешен диаметър 1 [mm]:
85 mm
външен диаметър 1 [mm]:
105 mm
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)
тип на въртене:
ляво усукване (въже)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с монтажни втулки
Търговски номер:
82029117, BASLRSX7FT Simmerring
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър 1 [mm]:
42 mm
външен диаметър 1 [mm]:
66 mm
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
дясно въртене
Търговски номер:
82035727, BASLRDX7FT Simmerring
-
още
Страна: челна страна
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър 1 [mm]:
38 mm
външен диаметър 1 [mm]:
50 mm
материал:
FPM (Флоур-каучук)
тип на въртене:
дясно въртене
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
Търговски номер:
82018317, BASLRDX7 Simmerring
-
още
Страна: двигател
вътрешен диаметър 1 [mm]:
38 mm
външен диаметър 1 [mm]:
50 mm
материал:
PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
защита от прах:
със прахозащитно скосяване
тип на въртене:
дясно въртене
доп. артикул/доп. инфо. 2:
с монтажни втулки
страна на монтаж:
двигател
Търговски номер:
82033856, BAPTSLRDX7FT Simmerring
-
още
Страна: челна страна
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
страна на монтаж:
челна страна
вътрешен диаметър [mm]:
42 mm
външен диаметър [mm]:
56 mm
-
още
Страна: челна страна цилиндрова глава
страна на монтаж:
челна страна
код на двигателя:
NFU (TU5JP4)
вариант на екипировка:
For Timing End
страна на монтаж:
цилиндрова глава
вътрешен диаметър [mm]:
27 mm
външен диаметър [mm]:
42 mm
Спирачна система
Спирачна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelОкачване на колелата
Окачване на колелата -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelКормилна система
Кормилна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЗадвижване на колелата
Задвижване на колелата -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelТрансмисия
Трансмисия -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelРемъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЧасти за двигател
Части за двигател -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЧасти за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelГарнитури
Гарнитури -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelОхладителна система
Охладителна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelКлиматична система
Климатична система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelОтопление и вентилация
Отопление и вентилация -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelФилтри
Филтри -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelМасла и течности
Масла и течности -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЗапалителна система
Запалителна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelДатчици и сензори
Датчици и сензори -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelГоривна система
Горивна система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЕлектрическа система
Електрическа система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelСтартова система
Стартова система -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelПочистване на стъклата
Почистване на стъклата -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelАуспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЕдрогабаритни части
Едрогабаритни части -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelСветлини
Светлини -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelИнтериор
Интериор -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelДобавки
Добавки -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelТунинг
Тунинг -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelАвтоаксесоари
Автоаксесоари -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelЗадължително оборудване
Задължително оборудване -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuelИнструменти
Инструменти -
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuel
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Peugeot 206 Hatchback 1.6 BiFuel - 109 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история